today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Organizuj onlajn kongres u Srbiji

Turistička organizacija Srbije (Kongresni biro) predstavila dve „Fejsbuk”, besplatne, igre koje omogućavaju igračima širom planete da virtuelnom organizacijom događaja bolje upoznaju našu zemlju. Dat je budžet u tokenima, od nekoliko desetina hiljada. Potrebno je da se na najbolji način ugosti 800 učesnika međunarodnog skupa u Beogradu. Mora najpre da im se obezbedi smeštaj, ugovori gala večera, ali i ponudi izlet ka nekoj od atraktivnih lokacija nadomak našeg glavnog grada. Ista situacija, samo sa manjim budžetom zadesiće svakog registrovanog igrača i za Novi Sad, Palić, Zlatibor, Kopaonik. Logička igrica „Organizuj događaj u Srbiji” („Make an event in Serbia”) koju je nedavno predstavila Turistička organizacija Srbije , tačnije njen Kongresni biro, namenjena je svima koji žele da se nađu u ulozi organizatora nekog događaja.
Besplatna, onlajn , dostupna na „Fejsbuku”, sajtu www. scb.travel i portalima za igre pruža čari pravog posla, ali i mogućnost da se upozna sa stvarnim kongresnim i smeštajnim kapacitetima u Srbiji.
Spremniji za avanturu, na istoj adresi, mogu da krstare adrenalinskom turom kroz Srbiju. U okviru „Tour de Serbia” igrač kroz istih pet destinacija savladava različite prepreke, dok mu u pozadini ekrana prolaze slike ambijentalnih celina, atrakcija odabrane destinacije. Kako kaže Sandra Vlatković, pi-ar menadžer TOS-a Kongresni biro je uvek pronalazio nove i tehnološki napredne pristupe u promovisanju naše zemlje.
– Igrice su međunarodnu premijeru imale krajem maja na jednom od najznačajnijih kongresnih sajmova u Frankfurtu. Postoji statistika i veoma nas raduje da sve više ljudi posećuje sajt, što doprinosi promociji – kaže ona. A na pitanje da li će igricu postaviti na još nekom jeziku ona odgovara: – Fokus Kongresnog biroa je na inostrano tržište. Igrice su koncipirane na engleskom, baš kao i mobilna aplikacija „Serbia Destination” (koja je dostupna i na srpskom ), a koja je na neki način i osnov čitavog projekta i za sada neće biti verzija na još nekom jeziku.

Autor: A. Cvetićanin
Izvor: Politika online

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!