Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Organizuj onlajn kongres u Srbiji

Turistička organizacija Srbije (Kongresni biro) predstavila dve „Fejsbuk”, besplatne, igre koje omogućavaju igračima širom planete da virtuelnom organizacijom događaja bolje upoznaju našu zemlju. Dat je budžet u tokenima, od nekoliko desetina hiljada. Potrebno je da se na najbolji način ugosti 800 učesnika međunarodnog skupa u Beogradu. Mora najpre da im se obezbedi smeštaj, ugovori gala večera, ali i ponudi izlet ka nekoj od atraktivnih lokacija nadomak našeg glavnog grada. Ista situacija, samo sa manjim budžetom zadesiće svakog registrovanog igrača i za Novi Sad, Palić, Zlatibor, Kopaonik. Logička igrica „Organizuj događaj u Srbiji” („Make an event in Serbia”) koju je nedavno predstavila Turistička organizacija Srbije , tačnije njen Kongresni biro, namenjena je svima koji žele da se nađu u ulozi organizatora nekog događaja.
Besplatna, onlajn , dostupna na „Fejsbuku”, sajtu www. scb.travel i portalima za igre pruža čari pravog posla, ali i mogućnost da se upozna sa stvarnim kongresnim i smeštajnim kapacitetima u Srbiji.
Spremniji za avanturu, na istoj adresi, mogu da krstare adrenalinskom turom kroz Srbiju. U okviru „Tour de Serbia” igrač kroz istih pet destinacija savladava različite prepreke, dok mu u pozadini ekrana prolaze slike ambijentalnih celina, atrakcija odabrane destinacije. Kako kaže Sandra Vlatković, pi-ar menadžer TOS-a Kongresni biro je uvek pronalazio nove i tehnološki napredne pristupe u promovisanju naše zemlje.
– Igrice su međunarodnu premijeru imale krajem maja na jednom od najznačajnijih kongresnih sajmova u Frankfurtu. Postoji statistika i veoma nas raduje da sve više ljudi posećuje sajt, što doprinosi promociji – kaže ona. A na pitanje da li će igricu postaviti na još nekom jeziku ona odgovara: – Fokus Kongresnog biroa je na inostrano tržište. Igrice su koncipirane na engleskom, baš kao i mobilna aplikacija „Serbia Destination” (koja je dostupna i na srpskom ), a koja je na neki način i osnov čitavog projekta i za sada neće biti verzija na još nekom jeziku.

Autor: A. Cvetićanin
Izvor: Politika online

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!