Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Pet trendova u tehnologiji koji će obeležiti uspešno poslovanje

Video, mobilnost, samoposluživanje, društveno povezivanje i saradnja predstavljaju pet ključnih tehnoloških trendova za koje se veruje da će pospešiti, odnosno obeležiti uspešno poslovanje. Prema nedavno realizovanom TDG istraživanju, za pet godina ćemo u proseku dnevno gledati po jedan sat online video materijala, a to je čak 16 puta više nego danas. Imajući u vidu statističke podatke, kao i činjenicu da video produkcija postaje sve jednostavnija (pomislite samo na YouTube), bilo bi korisno razmisliti o unapređenju sopstvenih sopstvenih video materijala tako da pružaju viši kvalitet sadržaja, posebno u pogledu poruka i naracije.
U martovskom izdanju Business Insider Intelligence iznet je podatak da je broj prodatih pametnih telefona u 2011.godini prevazišao broj prodatih ličnih računara, što govori u prilog rastuće popularnosti mobilne tehnologije i efikasnosti takvih uređaja i u poslovnom i privatnom kontekstu. Zbog toga ne čudi podatak da je izvesno da će do kraja 2012. godine svaki peti Amerikanac poseduje tablet.
Društveno umrežavanje je na sceni komunikacije i tehnologije već dugo poznato. Kao korisnici, sve više se oslanjamo na te kanale, posebno u segmentu brige o kupcima, dok kompanije, na žalost, ne pružaju zadovoljavajuć stepen angažovanja za njihovu ciljnu javnost. Nedostatak dijaloga i interakcije od strane kompanija je evidentan.
Naime, ovogodišnje Maritz istraživanje je baš to pokazalo podatkom da je 27% ispitanika “oduševljeno” javnim odgovorom organizacije ili kompanije sa kojima su imale kontakt na društvenim mrežama. Uz potencijal koji društvene mreže poseduju, neophodno je da ovaj procenat bude mnogo, mnogo veći, posebno što postojeće mreže i kanali nastavljaju trend rasta (Facebook, Twitter, Tumblr), dok niču i nove platforme (Pinterest, Instagram). To su stranice koje ljudi posećuju svakodnevno i potpuno je logično da žele da se efikasno povežu.
Jasno je da ne postoji jedinstveno rešenje, plan komunikacije koji se može primeniti na sve kompanije i sve kanale, ali je taj zadatak ili eksperiment višestruko isplativ: pronaći one platforme koje vašoj kompaniji u praksi pružaju najznačajniju interakciju sa ciljnim grupama, priliku da kreirate sadržaje i efikasno plasirate, ili se i pozicionirate. Povećanje produktivnosti je oduvek jedan od osnovnih ciljeva svake organizacije i ima rastući značaj u današnje vreme krize i otpuštanja.
Kako se kompanije budu fokusirale na unapređenje efikasnosti i promovisanje timskog rada, različite aplikacije i kolaboracione alate, dizajnirane tako da pružaju pregledan prikaz društvenih mreža (npr. HootSuite), statistika i procesa tokom rada na projektu (npr. Podio, Yammer), očekuje konstantan rast. Zbog toga istraživanja i pokazuju da će u SAD čak 75% poslovnih planova za narednu godinu obuhvatiti i povećanje upotrebe komunikacionih i kolaborativnih tehnologija koje pomažu dobru organizaciju i predsatvljanje informacija.
Ukratko: veoma je važno za naše poslovanje da kupcima i klijentima obezbedimo kvalitetne načine komunikacije – alate, kanale i sadržaj, koje naravno diktira industrija / delatnost, ali sve imaju zajedničku potrebu za angažovanjem naših kupaca i korisnika.

Postavlja se samo pitanje šta čekamo?
Na sledećoj adresi ChiefExecutive.net nam je predstavio kompletan pregled rezultata istraživanja i praktičnih saveta: http://chiefexecutive.net/5-technology-trends-that-will-drive-business.

Izvor: Personal magazin

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!