Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 960

Izložba fotografija „Dirty Season“

0

Grupna izložba foto kolektiva Kamerades „Dirty Season“ (Predizborna kampanja u Srbiji, 2012) biće otvorena sutra u 20h u Uličnoj galeriji. Izložba se bavi predizbornom kampanjom koja je za nama i onime što je iza sebe ostavila. Izložba traje do 3. avgusta 2012. godine.

Protest medijskih udruženja zbog presude Radiju 021 i Dnevniku

Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM), Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) i Nezavisno društvo novinara Vojvodine (NDNV) protestovali su danas protiv presude kojom su Radio 021, list Dnevnik i urednici ovih medija, pred Višim sudom u Novom Sadu, pravosnažno osuđeni da plate naknadu štete za povredu časti i ugleda tužiocu Goranu Uroševiću, a koji se trenutno nalazi na odsluženju zatvorske kazne u Požarevcu.

95% korisnika Interneta u Srbiji čita vesti preko mreže

Najnovije istraživanje „IAB Europe“ o načinu i učestalosti upotrebe medija pod nazivom „Mediascope Europe 2012“ koje je danas u Beogradu javnosti predstavio „IAB Serbia“, kao glavni zaključak navodi sve prisutniji trend da mlađa populacija pokazuje tendenciju da sve tradicionalne medije, od gledanja TV programa do čitanja vesti i slušanja radija, prati putem Interneta.

Novi RaiffeisenOnLine servis za sve klijente

0

Raiffeisen banka u svojoj ponudi od nedavno ima novo, unapređeno rešenje elektronskog bankarstva – RaiffeisenOnLine. Ova interaktivna aplikacija sa visokim bezbednosnim standardima je nastala kao rezultat naše želje da odgovorimo na sve zahteve i sugestije naših dugogodišnjih korisnika.

Toyota – najbolji globalni ekološki brend

0

Toyota je i ove godine osvojila prvo mesto u drugom godišnjem izveštaju „Najbolji globalni ekološki brendovi” koji je objavila Interbrand konsultantska agencija. Ovaj izveštaj utvrđuje razliku između poimanja ekoloških performansi brenda od strane javnosti (ili „ekološke slike“) i ekoloških mera koje su zaista preduzete, a na osnovu javno dostupnih informacija i podataka.

Počela sa radom nova specijalizovana medijska agencija „Via Media reach“

1

REGION – Bosanskohercegovačko tržište dobilo je novu specijalizovanu medijsku agenciju koja će zasigurno poboljšati uslove poslovanja na domaćem medijskom tržištu. Agencija Via Media reach, koja je upravo počela sa radom, obezbedila je za sve svoje postojeće i nove klijente vrhunski servis medijskog planiranja, zakupa medija i evaluacije komunikacijskih kampanja.

Dinamika 2012

0

Izložba Dizajn sekcije ULUPUDS-a pod nazivom “Dinamika 2012“ biće otvorena do 20. jula u Galeriji Singidunum. Postavka obuhvata radove aktivnih članova Dizajn sekcije i ULUPUDS-a, po izboru žirija koji čini Odbor Dizajn Sekcije ULUPUDS-a.

“Ninamedia” predstavila novi alat za praćenje i analizu medija

0

Kompanija Ninamedia svojim korisnicima predstavila je novo softversko rešenje Global Analysis Cliping za praćenje i analizu medija koje je već u prvim satima izazvalo oduševljenje kod klijenata.
Još veće oduševljenje je nastalo kada je objavljeno da su domaći programeri napravili proizvod za koji su zainteresovane i renomirane strane agencije.

Kako će se novinari izboriti s Tviterom?

Kompetentna živa reč i dalje je nezamenljiva, a informacije sa društvenih mreža moraju se proveriti i novinarski obraditi. Vest je ono što neko pokušava da sakrije, sve ostalo je reklama – glasi jedan novinarski moto. Zato su, valjda, novinari nepoverljivi prema društvenim mrežama, što pokazuje istraživanje Fakulteta političkih nauka.

Content marketing

1

O content marketingu se dosta govori u poslednje vreme, ali malo je dobrih pokušaja da se utvrdi šta sve podrazumeva. Content marketing institute (CMI) ga je definisao kao tehniku kreiranja i distribucije relevantnog sadržaja koji može da privuče i angažuje definisanu ciljnu grupu sa ciljem privlačenja profitabilnih akcija kupaca.