Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 959

Volite li da se igrate?

Lego kocke, Play Station igrice, društvene igre, Barbike … Kao deca svi smo voleli da se igramo, a nekima su igrice sastavni deo života. Izdvajamo nekoliko primere oglasa za igračke i igrice, a vi sami procenite koliko su ovi oglasi prilagođeni najmlađoj publici. Oglasi su preuzeti sa portala

Argeta se izvinila zbog reklama uvredljivih za žene

0

Proizvodjač hrane „Argeta“ izvinio se zbog nekorektne reklame prema ženama i uklonio reklamne panoe u zemlji posle intervencije Zaštitnika gradjana.

Male kompanije su najbolji klijenti, jer imaju jasan cilj i viziju!

0

Direktor PR agencije PRAGMA, predavač i autor više knjiga iz oblasti odnosa s javnošću Cvijetin Milivojević specijalno za Marketing mrežu govori o radu svoje agencije, objašnjava gde se nalazi PR danas i u kom pravcu se razvija, sa kojim klijentima je zadovoljstvo raditi, gde je najveća zarada i ističe da su obuke i usavršavanja praktičnog znanja apsolutno neophodne u radu jednog uspešnog PR menadžera.

Londonska škola za odnose s javnošću u Crnoj Gori

0

Agencija Represent Communications organizuje peti put u Crnoj Gori program Londonske škole za odnose s javnošću. Predavanja će se održati od 17. do 21. septembra 2012. godine u Budvi.

Effie i IdejaX objedinjuju se u nacionalni festival

0

REGION – HURA i IAB Hrvatska sredinom maja iduće godine pokreću novi festival, a koji je spoj dosadašnjih festivala Effie i IdejaX. Festival “Dani marketinških komunikacija” osmišljen je kao centralno mesto okupljanja domaćih marketinških profesionalaca i komunikatora iz područja tradicionalnog i digitalnog oglašavanja.

Etika društvenih medija

Osim brojnih promena u načinu izveštavanja, poslovanju i funkcionisanju medija, digitalno doba donelo je i prve “onlajn etičke dileme”. Da li bi novinar trebalo da bude prijatelj sa svojim izvorima na Fejsbuku, da li bi trebalo da prenosi njihove tvitove, da li je opravdano “lajkovati” stranicu kompanije o kojoj se izveštava, i da li takav vid podrške kompromituje novinarsku objektivnost? Ovo su samo neka od pitanja na koja pokušavaju da odgovore redakcije širom sveta.

Modni Festival „Katapult XV“

0

Modni festival “Katapult”, petnaesti po redu, održan je od 13. do 15. jula, na centralnom atrijumu Delta City-ja. Na festivalu “Katapult XV” prikazani su radovi koje potpisuje oko stotinu mladih i kreativnih dizajnera.

Novinarstvo više ne može da čeka

Novu vladu Srbije, u kakvom god ona sastavu bila i kad god se formirala, čeka veliki posao između ostalog i na regulisanju medijske scene i poboljšanju položaja novinara, koji, prema ocenama struke, nikada u poslednjih desetak godina nije bio u tako nezavidnoj poziciji. Javnost verovatno smatra da postoji mnogo prečih stvari u državi koje treba da budu među priroritetima i da od medija nema direktne koristi, ali ne zaboravimo da su mediji jedan od osnovnih preduslova demokratije i posrednik između vlasti i građana.

Slavni mrtvaci u reklami sahranjuju žive

0

Muamer Gadafi sahranjuje živog Hosnija Mubaraka, a Ejmi Vajnhaus princa Vilijama i Kejt. To je deo reklamne kampanje čileanskog dnevnog list El Mostrador pod sloganom ‘Vesti se brzo menjaju’.

Infostud najavljuje novi onlajn sajam zapošljavanja

0

Treći po redu online sajam zapošljavanja i obrazovanja – „Virtualni dan karijera i znanja“ održaće se od 10. do 17. oktobra 2012. godine na sajtu www.dankarijera.com, u zajedničkoj organizaciji kompanije Infostud i regionalnih portala za zapošljavanje i regrutaciju posao.ba iz Bosne i Hercegovine i moj-posao.net iz Hrvatske.