today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kopija Pionirovih lešnik karamela

Na tržištu Srbije su se u proteklih nekoliko meseci pojavile bombone proizvedene u Turskoj koje su kopija tradicionalne „lešnik karamele“ kompanije Pionir. Sličan pokušaj je bio i sa negro bombonama, izjavio je Miroljub Aleksić, predsednik Alko grupe u čijem sastavu je i Pionir.
Aleksić je na konferenciji za novinare rekao da je blagovremenom reakcijom Uprave carina i tržišne inspekcije doneto rešenje o zapleni i povlačenju kopije lešnik karamele, koje su se mogle kupiti u svim velikim lancima i na benzinskim pumpama. Ističući da se kopija vrlo malo razlikovala od originala i da je po izgledu samo malo tamnija, on je rekao da je proizvođač plagijata turska kompanija Vural šećerleme, a da je uvoznik za Srbiju kompanija Angkor iz Novog Beograda.
Što se tiče negro bombona, kopije tog proizvoda nisu stigle do potrošača jer su je trgovinski lanci prepoznali i odbili da ih stave na svoje police, tvrde u Pioniru. Cilj je da se zaštite potrošači i domaći brend, a Pionir će preduzeti sve mere u skladu sa zakonom, naveo je Aleksić i napomenuo da to nije prvi slučaj, da je i ranije bilo plagiranja Pionirovih proizvoda i da je čak i kompanija Milka kopirala medeno srce.
Advokat kompanije Pionir Angelina Andrejev rekla je da će u slučaju kopije lešnik kramele u tom postupku biti tuženi proizvođač, izvoznik i uvoznik, ne samo za Srbiju već i druge zemlje regiona na čijim tržištima se našao plagijat. Iz Pionira su apelovali na potrošače da obrate pažnju kada kupuju karamele, jer iako su kopije povučene iz prometa na nekim mestima se mogu još naći. Plagijat je na rafovima u trgovinama bio tik pored originala, i to sa istom cenom, kažu u Pioniru. Iz Pionira su apelovali na potrošače da obrate pažnju kada kupuju karamele, jer iako su kopije povučene iz prometa na nekim mestima se mogu još naći.
Aleksić je napomenuo da Pionir izvozi 70 odsto svojih proizvoda, drži 61 odsto tržišta bombona u Srbiji i beleži rast prodaje na domaćem tržištu od 6,3 odsto. Taj proizvođač slatkiša na tržište plasira godišnje više od 40 artikala, a poznat je po inovacijama i investicijama u tehnologiju i kvalitetu.

Izvor: Tanjug

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!