Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 958

Marketing iz zasede

0

SVET – Barem nešto je stoposto sigurno kada je bezbednost olimpijade u Londonu u pitanju: „Mekdonaldsovi” krompirići. Nijedan krompir engleskog ili drugog porekla neće stići u prženom stanju do bilo koga ko se uoči da se u toku ili neposredno posle nadmetanja nađe na mestima koja potpadaju pod sponzorisani olimpijski prostor.

Revolucija na društvenim mrežama – od prisustva do strateškog alata

1

Samo prisustvo na društvenim mrežama više nije dovoljno! Kompanije danas društvene mreže koriste kao deo strategije poslovanja koje utiče na unapredjenje poslovnih procesa, gradjenje reputacije, podizanje svesti o brendovima i jačanje odnosa sa potrošačima i poslovnim partnerima. Jedno od rešenja je angažovanje zaposlenih kao najboljih, najstrastvenijih i najuverljivijih ambasadora kompanije i brenda na društvenim mrežama – zaključak je istraživanja koje su sprovele kompanije Ketchum i Fedex, u kojem je učestvovalo 55 direktora komunikacija i marketinga kompanija koje koriste društvene mreže, iz celog sveta.

I poljski mediji naplaćuju sadržaj na internetu

SVET – U projekat mikro plaćanja za sadržaje na Internetu se, nakon dela slovačkih i slovenačkih medija, 18. jula uključilo i sedam poljskih izdavača sa 27 nacionalnih i regionalnih listova, 14 magazina, a sa njima i nacionalni javni servis Poljski radio. Mediji širom sveta suočavaju se sa padom prihoda, delimično zbog dostupnosti besplatnih sadržaja na internetu. Zamisao mikro plaćanja, odnosno plaćanja malih iznosa za pristup sadržajima većeg broja medijskih sajtova, je da se ostvari izvestan prihod od čitanja sadržaja na internetu bez pada čitanosti.

„Blumen group“ dobitnik IPRA Golden World Awards

0

Nizu uspeha koje je ostvarila tokom dve decenije poslovanja u Srbiji i regionu, agencija „Blumen group“ ove godine dodaje i nagradu na prestižnom i jednom od najuglednijih međunarodnih manifestacija u oblasti odnosa s javnošću – IPRA Golden World Awards. Kampanja Republičkog zavoda za statistiku „Popis je beleška za budućnost! Učestvuj u popisu 2011!“ nagrađena je u kategoriji Javni sektor.

Predstavljeni predavači HOWtoWOW akademije

0

HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) koja organizuje drugu po redu HOWtoWOW akademiju, predstavila je tri vrhunska predavača koji će voditi radionice u 2012. godini. HOWtoWOW akademija obuhvaća seriju od sedam specijalizovanih stručnih radionica za marketinške stručnjake, koje će se održavati svakog petog u mesecu od septembra 2012. do marta 2013. godine.

Ništa za sakriti!

0

Beli gerberi, nežno poljsko cveće, latice, jednorozi i žene u bikiniju su za javnost prihvatljivi detalji u reklamama za uloške i tampone. Međutim, najnoviji spot kompanije „Carefree“ u kome žena preporučuje dnevne uloške i koristi termine „vagina“ i „vaginalni sekret“ za pojedine puritance u Britaniji bili su previše, pa su podneli žalbu Birou za reklame zahtevajući zabranu.

Kako se marketingom osvetiti mužu za prevaru

0

ZANIMLJIVOSTI – Amerikanka El Zober, koja je posle 10 godina braka otkrila da je muž vara sa mnogo mlađom ženom, smislila je originalnu poruku za prodaju njihove kuće. Ova majka dvoje dece smislila je originalnu marketinšku tehniku kako bi prodala kuću u Bivertonu, u državi Oregon, u kojoj su zajedno živeli.

Istraživanje iskorišćenosti društvenih mreža u domaćim kompanijama

0

Prvo nacionalno istraživanje o poslovnom korišćenju društvenih mreža u Srbiji pokazalo je da kompanije prvenstveno koriste društvene medije za bržu i jednostavniju komunikaciju sa kupcima (57%) i radi povećanja vidljivosti i boljeg pozicioniranja firme, proizvoda ili usluga (48%). Trećina kompanija koristi društvene mreže za pronalaženje novih poslovnih partnera, klijenata i kupaca, a sve češće i za povećanje prodaje i zbog povoljnih mogućnosti oglašavanja.

YouTube vs. televizija

Najnovije istraživanje pokazuje da YouTube postaje glavni izvor vesti, kome se gledaoci redovno okreću kada su u pitanju veliki i bitni događaji i prirodne katastrofe. Istraživanje je trajalo 15 meseci, a u konkurenciju su ulazili svi snimci vesti koje poseduje Google. Iako i dalje više gledalaca prati vesti na TV-u, YouTube menja digitalno okruženje mešajući profesioanlno novinarstvo sa običnim građanima.

Građani odlučili ko će da Uradi nešto!

0

Građani Srbije izglasali su devet pobedničkih predloga na prvom konkursu Uradi nešto!, koji je kompanija Telekom Srbija pokrenula u želji da na inovativan način podrži građanski aktivizam i lokalne zajednice u Srbiji. Pojedinci, udruženja i institucije predložili su 105 ideja za koje je stiglo preko 600.000 glasova od strane posetilaca sajta uradinesto.rs.