Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 957

Mediji nisu „strani agenti“

Ruska sredstva masovnih informacija (SMI) neće u budućnosti biti tretirani kao „strani agenti“. Zakonski predlog koji je Državnoj dumi na razmatranje podneo deputat Jevgenij Fjodorov iz Jedinstvene Rusije, a kojim je predviđena mogućnost da i mediji, poput raznih nevladinih organizacija, padnu pod strožu kontrolu državnih organa, pre svega poreskih, biće povučen.

Sinestezija u toku!

0

U toku je drugo izdanje Festivala Sinestezija u Herceg Novom. Tema ovogodišnjeg festivala je „Egzotika“. U devet dana festivala organizuje se preko 30 pojedinačnih dešavanja na desetak lokacija širom Starog grada, a u okviru 5 gostujućih izložbi predstavljaju se i radovi preko 150 mladih dizajnera, ilustratora, uličnih umetnika i performera iz čitavog regiona.

Hrvatska PR struka na nogama

0

REGION – „Nema više angažovanja PR agencija i tačka. Mi smo odgovorni za odnose s našim javnostima, a ja sam najodgovorniji za krizni PR.“ Ovim je rečima hrvatski premijer Zoran Milanović u petak na sednici Vlade završio raspravu o saradnji hrvatske Vlade i javnih preduzeća sa agencijama za odnose s javnošću.

Lajkovi na Facebooku daleko su od isplativosti

0

Zanimljivo istraživanje BBC-ja pokazalo je kako kompanije zapravo gube jako velik novac na skupljanje lajkova na Facebooku. Naime, BBC je proveo istraživanje nakon što je svoju analizu poslao jedan marketinški stručnjak, koji je izneo niz argumenata koji potvrđuju navode kako lajkovi većine kompanija ne opravdavaju uloženi novac.

Novine protiv interneta

Nemački izdavači na istom tom internetu, koji navodno ubija štampu, vide rešenje i izlaz iz krize. „Internet je, što se tiče širenja sadržaja, blagoslov za izdavače“, smatra Ditmar Volf, direktor Udruženja nemačkih izdavača dnevnih novina i časopisa (BDZV). On smatra da izdavači dnevnih novina raspolažu svim preduslovima da iz „nove medijske kulture izađu kao pobednici“.

Nokia menja marketinšku strategiju

0

Nokia razmatra promenu svoje tradicionalne masovne marketing strategije uoči objave svojih novih Windows 8 smartfona na jesen, izveštava Financial Times u svom izdanju od ponedeljka. Proizvođač mobilnih telefona je ušao u tajne pregovore sa evropskim operaterima o formiranju ekskluzivne prilike da lansiraju smartfone koristeći Windows 8 platformu Microsofta. Operateri koji su održali ovaj sastanak sa Nokijom uključujući tu i France Telecom nisu još potvrdili dogovor, izveštava dalje Financial Times.

Brandalism – guerrilla art grupa sabotira bilborde

0

Guerrilla kampanja, predvođena sa 26 međunarodnih umetnika, uključujući Banksyjevog saradnika Paul Insecta, prekrili su postojeće bilborde sa svojim radovima kako bi „osporili razorni uticaj oglašivačke industrije.“

Erste banka uvodi besplatan internet u filijale

0

Erste Banka je donela odluku da omogući klijentima besplatno korišćenje Wi-Fi interneta u svojim filijalama. Tokom pilot faze, tu pogodnost moći će da koriste svi koji posete filijalu Erste Banke u Birčaninovoj ulici u Beogradu, filijalu u Bačkoj Palanci, kao i novootvorenu filijalu Park City u Novom Sadu, u ulici Narodnog Fronta 23c.

Zlatna POPAI nagrada za JTI i BG Reklam

0

“Clockwork” displej, inovativni reklamni materijal namenjen mestu prodaje, kompanije Japan Tobacco International (JTI) i firme BG Reklam, osvojio je zlatnu nagradu za najoriginalniji reklamni materijal na mestu prodaje u kategoriji duvanskih proizvoda, na takmičenju za najbolja marketinška rešenja u maloprodaji – POPAI 2012, održanom 14. juna u Parizu.

Jelen Strong – reklama meseca u 2012. godini

0

Po oceni stručnog žirija časopisa TABOO, u okviru konkursa Snaga kreativnosti, za najbolji i najzapaženiji TV spot u prvoj polovini godine, za mesec maj, proglašen je „Jelen Strong“, saopštila je Apatinska pivara.