today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Oglašivači sa Facebooka odlaze na Instagram

Najpoznatije svetske kompanije, poput Starbacksa, Nikea, Guccija, Audija i McDonald’sa, takmiče se posljednjih dana oko toga koja će prva sakupiti milion pratilaca, odnosno “followera” na najbrže rastućoj društvenoj mreži, Instagramu. To je rezultat uočavanja velikog marketinškg potencijala koji se krije iza ekspanzivno rastućeg broja korisnika Instagrama – za koju nedelju očekuje se da će ih biti sto miliona.
Uzme li se u obzir da je pokrenut relativno nedavno, u oktorbu 2010. godine, Instagram je do sad anajbrže rastući internet servis. Facebooku je, naime, trebalo četiri godine da dosegne brojku od sto miliona korisnika, a Twitteru čak pet godina. Uz to, Instagram je dostupan isključivo preko mobilnih uređaja, i to samo onih s iOS-om (iPad, iPhone i iPod) i Android OS-om, pa se očekuje da će, kada jednom postane dostupan i preko drugih platformi, nove korisnike grabiti još agresivnije.
Upravo zato velike kompanije sve više žele biti prisutne na Instagramu – jasno im je da će, kao što je bio slučaj s Facebookom i Twitterom – najbolje iskoristiti potencijal nove društvene mreže ako budu među prvima koje će početi sakupljati “followere”.
Najdalje je, tako, stigao MTV koji ih ima preko 820.000, sledi ga Starbucks sa 760.000 i Burberry koji ima blizu pola miliona pratilaca na Instagramu.

Popratni biznis
Prema istraživanju koje je provela kompanija Simply Measured, čak 40 od sto najvrednijih svetskih tržišnih imena već je prisutno na Instagramu, a koliko je i kanal društvenih mreža bitan za oglašavanje svedoči činjenica da je od tih stotinu brendova njih čak 98 prisutno na Facebooku i 94 na Twitteru.
Kako su, međutim, Facebook i Twitter svoje vrhunce već proživeli i nadišli, i kako vrhunac za Instagram tek dolazi, počeo se događati pravi egzodus marketinških aktivnosti s Facebooka i Twittera prema Instagramu. Već sada se tako na eBayu nudi prodaja intagram “followera”, pojavljuju se knjige o strategijama zarade preko Instagrama, a širom sveta se organizuju izložbe fotografija dotjeranih filtrima s Instagrama.
Slično tome, na internetu cveta biznis privatnim preduzetnicima koji su osmislili razne servise utemeljene na Instagramu, poput onih za slanje pravih papirnatih razglednica na kojima su slike s Instagrama, do onih koji proizvode prave uokvirene fotografije prema vašem radu na Instagramu, ali i jastučnice, šalice, priveske, majice, futrole za telefone i slične predmete na koje se može aplicirati fotografija s Instagrama. Iz današnje perspektive uopće ne čudi odluka Marka Zuckerberga da Facebook kupi Instagram za basnoslovnih milijardu dolara.

Izvor: Jutarnji.hr

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!