Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 956

Internet je jedina industrija koja u Srbiji raste!

0

Poslovna agencija „Tina“ iz Beograda danas je postala suvlasnik „Web Sistem Media“ d.o.o. iz Pančeva, agencije koja već tri godine posluje na internet tržištu u Srbiji, ali i u regionu.

Pet trendova u tehnologiji koji će obeležiti uspešno poslovanje

0

Video, mobilnost, samoposluživanje, društveno povezivanje i saradnja predstavljaju pet ključnih tehnoloških trendova za koje se veruje da će pospešiti, odnosno obeležiti uspešno poslovanje. Prema nedavno realizovanom TDG istraživanju, za pet godina ćemo u proseku dnevno gledati po jedan sat online video materijala, a to je čak 16 puta više nego danas.

Organizuj onlajn kongres u Srbiji

0

Turistička organizacija Srbije (Kongresni biro) predstavila dve „Fejsbuk”, besplatne, igre koje omogućavaju igračima širom planete da virtuelnom organizacijom događaja bolje upoznaju našu zemlju. Dat je budžet u tokenima, od nekoliko desetina hiljada. Potrebno je da se na najbolji način ugosti 800 učesnika međunarodnog skupa u Beogradu.

Internet-umetnost uvek i svuda

0

Kad god se pomene umetnost, kao čin kreativnog otelotvorenja ideja, uvek prolebdi pored imena umetnika neka vrsta strahopoštovanja i bojazni jer talenat je oduvek bio škakljivo pitanje za vascelo čovečanstvo. I uvek su umetnici bili ti koji su predvodili promene, davali sudove i bili koliko osporavani, toliko i cenjeni. Ali, uvek je bilo i onih koji bi išli u korak s vremenom i vredno koristili svaku blagodat tehnološkog napretka. Tako se tokom devedesetih godina prošlog veka među nekim umetnicima pojavila ideja da je savremene tehnologije moguće koristiti i u kreativne svrhe.

Svi smo u Velikom Bratu

Šta si u horoskopu – pitanje je koje smo nekada postavljali u želji da saznamo nečije osobine i interesovanja. Danas za tako nešto nema potrebe. Dovoljno je samo da se otvori fejsbuk strana, ukuca ime i prezime tražene osobe i da istog momenta na tacni dobijemo sve o njoj: gde živi i radi, gde se trenutno nalazi, gde je letovala, šta voli da čita i sluša, koji su joj politički stavovi…

Kako vam se čine nove Apple reklame?

0

Nošen uspehom iPhone, iPad i iPod uređaja, Apple je medijski zapostavi svoje prvo „čedo“, ali greška je ispravljena, stigle su nove reklame. Šta god Apple napravi ili uradi dobija ogroman medijski publicitet – smetalo to nekome ili ne. Nove tri reklame za Mac računare objavljene su pre dva dana i pogledane su ukupno nešto više od 300.000 puta.

Eurobest otvoren za registraciju

0

Eurobest, najveći skup evropske kreativnosti oglašavanja i komunikacijske industrije, otvoren je za registraciju delegata. Proslava 25 godina Evropske kreativne izvrsnosti, Eurobest, ponovo će se održati u Lisabonu, 28.29. i 30. novembra 2012. godine.

Bojite se javnog nastupa?

1

Pomisao na javni nastup kod mnogih ljudi izaziva velike strahove i nesigurnost. Brojne su svakodnevne situacije u kojima se strah od javnog nastupa javlja, npr. kada bi trebalo da održimo govor pred manjom ili većom grupom, izrazimo mišljenje, držimo zdravicu, postavimo pitanje na predavanju, održimo prezentaciju kolegama na poslu ili kada smo na razgovoru za posao.

Internet giganti formiraju grupu za lobiranje

0

Internet giganti Google, Amazon, eBay i Facebook formiraće organizaciju za lobiranje s drugim online kompanijama kako bi oblikovali politička i regulatorna pitanja u Vašingtonu. Organizacija, pod nazivom Udruženje interneta, počeće s radom u septembru i delovaće kao jedinstven glas velikih internet kompanija, rekao je njen predsednik Majkl Bekerman, inače bivši savetnik komisije američkog Predstavničkog doma za energiju i finanaije.

9 Packaging Design Trendova za 2012. godinu

0

Ivan Živković, kreativni direktor i osnivač agencije Pioniri Communications analizirao je trendove u dizajnu pakovanja za 2012. godinu. Autor teksta na samom početku navodi i dobro poznati podatak da je otprilike 70% svih odluka o kupovini doneto u radnji, što dovoljno govori o važnosti packaging dizajna za jedan brend i njegov uspeh na tržištu. Prenosimo vam tekst u celosti.