Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Konkurs “Ono što Srbija ne vidi”

U saradnji sa Ministarstvom rada, zapošljavanja i socijalne politike i Ministarstvom unutrašnjih poslova Srbije, GIZ SPPHT projekat organizuje nagradni konkurs plakata grafičkog dizajna povodom obeležavanja Evropskog dana borbe protiv trgovine ljudima u Srbiji. Ovim konkursom započinjemo dvogodišnju kampanju kojom ćemo promovisati projektne aktivnosti, a u saradnji sa našim implementacionim partnerima. Naziv konkursa “Ono što Srbija ne vidi”.
Svrha konkursa jeste podizanje svesti o postojećim oblicima trgovine ljudima u Srbiji, kako bi se privukla pažnja javnosti i prenela poruka da i u našoj zemlji postoji veliki problem trgovine ljudima. Cilj je da učesnici konkursa na najbolji način predstave „Ono što Srbija ne vidi“, da saznaju više o ovom problemu i da ga kroz svoje radove približe javnosti, da je nauče kako da prepozna sve vidove trgovine ljudima i da se društveno angažuje u borbi protiv ovog vida organizovanog kriminala.
Radovi mogu da obuhvataju jednu ili više predloženih tema:
– Prosjačenje i deca koja žive ili rade na ulici
– seksualna eksploatacija,
– radna eksploatacija,
– trgovina decom,
– prinudno sklapanje brakova,
– prinuda na izvršenje krivičnih dela,
– rizici da postanete žtrva trgovine ljudima a vrebaju na putovanjima u inostranstvo i oglasima za posao.

Ko može da se prijavi:
Pozivaju se dizajneri i svi zainteresovani, talentovani srednjoškolci, studenti i profesionalci da ispolje svoju kreativnost učešćem u izradi i dizajniraju plakata kojim će preneti poruku o problemu trgovine ljudima u Srbiji.
Konkurs je otvoren do 21.9.2012., a prijave i radovi se mogu slati popunjavanjem formulara.
Smernice i pravila možete pogledati na htsocialprotection.org/serbia.

Nagrade
Autori izloženih radova dobiće sertifikat o učešću na konkursu, a najboljima će biti dodeljene vredne nagrade, kao što su dva putovanja u metropole Evrope, unikatni odevni predmeti, roman “Izgubljene u magli” autora Vlade Arsića i GIZ poklon paket. Radovi koji budu izloženi na Beogradskoj tvrđavi biće promovisani i kroz brošuru.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!