today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Konkurs “Ono što Srbija ne vidi”

U saradnji sa Ministarstvom rada, zapošljavanja i socijalne politike i Ministarstvom unutrašnjih poslova Srbije, GIZ SPPHT projekat organizuje nagradni konkurs plakata grafičkog dizajna povodom obeležavanja Evropskog dana borbe protiv trgovine ljudima u Srbiji. Ovim konkursom započinjemo dvogodišnju kampanju kojom ćemo promovisati projektne aktivnosti, a u saradnji sa našim implementacionim partnerima. Naziv konkursa “Ono što Srbija ne vidi”.
Svrha konkursa jeste podizanje svesti o postojećim oblicima trgovine ljudima u Srbiji, kako bi se privukla pažnja javnosti i prenela poruka da i u našoj zemlji postoji veliki problem trgovine ljudima. Cilj je da učesnici konkursa na najbolji način predstave „Ono što Srbija ne vidi“, da saznaju više o ovom problemu i da ga kroz svoje radove približe javnosti, da je nauče kako da prepozna sve vidove trgovine ljudima i da se društveno angažuje u borbi protiv ovog vida organizovanog kriminala.
Radovi mogu da obuhvataju jednu ili više predloženih tema:
– Prosjačenje i deca koja žive ili rade na ulici
– seksualna eksploatacija,
– radna eksploatacija,
– trgovina decom,
– prinudno sklapanje brakova,
– prinuda na izvršenje krivičnih dela,
– rizici da postanete žtrva trgovine ljudima a vrebaju na putovanjima u inostranstvo i oglasima za posao.

Ko može da se prijavi:
Pozivaju se dizajneri i svi zainteresovani, talentovani srednjoškolci, studenti i profesionalci da ispolje svoju kreativnost učešćem u izradi i dizajniraju plakata kojim će preneti poruku o problemu trgovine ljudima u Srbiji.
Konkurs je otvoren do 21.9.2012., a prijave i radovi se mogu slati popunjavanjem formulara.
Smernice i pravila možete pogledati na htsocialprotection.org/serbia.

Nagrade
Autori izloženih radova dobiće sertifikat o učešću na konkursu, a najboljima će biti dodeljene vredne nagrade, kao što su dva putovanja u metropole Evrope, unikatni odevni predmeti, roman “Izgubljene u magli” autora Vlade Arsića i GIZ poklon paket. Radovi koji budu izloženi na Beogradskoj tvrđavi biće promovisani i kroz brošuru.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!