Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Grad sa sluhom za dizajn

REGION – Opus radova nastalih kao rezultat saradnje studenata i Špancirfesta predstavljen je u izložbenom prostoru Gradske pijace u Varaždinu. Izložba je za posetioce otvorena do 24. avgusta, a biće predstavljene radionice i radovi Studija dizajna nastali na Špancirfestu od 2009. do 2011. godine.
Podsetimo, 2009. godine izrađivale su se bisage i oprema za bicikle, dok je godinu posle na Špancirfestu održana radionica izrade drvenih stolica u saradnji sa kompanijom Mundus. Zanimljivo je bilo i prošle godine kada su se izrađivale ambalaže za proizvode lokalnih proizvođača. Izrađene su ambalaže za eterično ulje lavande, sistem usluga i proizvoda za gradske tržnice Varaždin i ambalaža za Presečki bučino ulje, a probne “limitirane” serije pakovanja moći će se videti na izložbi. Izložba je uvod u studensku radionicu Studija dizajna koja će se ove godine na Špancirfestu održavati od 24. avgusta do 01. septembra, a na kojoj će se kreirati i izrađivati urbana oprema.
Radionica će sa svojim kreativnim rešenjima pokušati dati odgovore na nove potrebe grada Varaždina u vreme Špancirfesta, koji suočen sa golemom fluktuacijom ljudi u to vreme dobija novi karakter. Radionica je namenjena odraslima.
Sinergijom grafičkog i produkt dizajna detektovale bi se novonastale promene na koje bi se reagovalo, postavljanjem dodatne urbane opreme koja bi se proizvodila na radionici. Pod pojmom urbana oprema u ovom smislu misli se na objekte koji će samo u tom određenom periodu ispunjavati potrebe za odmorom/zabavom, rešavati problem otpada, signalizacije i sl, referirajući se pritom na lokalne specifičnosti i identitetske oznake kako u širem smislu regije i grada, tako i u užem smislu pojedinih delova grada, ulica, zgrada.
Radionica bi kroz urbanu opremu afirmirala festivalski identitet grada. Tamo se isti sastavljaju u proizvode i brendiraju ne samo kao proizvod već i kao sistem usluge grada. Materijal koji se nameće za ovakvo rešenje papirna je građa, odnosno karton koji je idealan zbog svoje ekološke prirode, lake nabavljivosti i niske cene. Ovakvo razmišljanje gde je ideja promene temeljna karakteristika svakog grada, a prostor koji je definisan kao trajan, određen, nepomičnim formama doživljava kontinuirane promene kroz privremene okupacije za sve tipove namena i aktivnosti, tema je i jednog recentnog diplomskog rada, te se kao ilustrativni primer pokazuje produkt istog.
U smislu urbane opreme za takve potrebe izrađen je „kyoto“ predmet za specifičnu vrstu javne upotrebe, a koji može služiti kao stolica, stolić ili kao stanična jedinica za gradnju. Ove godine je Studij dizajna osigurao i gosta mentora na radionici, grafičkog dizajnera Vanju Cuculića.

Izvor: Pogledaj.to

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!