today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Vilkoks: Belgrade Beer Fest – važan srpski brend

Jedan od najvećih PR stručnjaka današnjice, profesor Denis Vilkoks, je juče, u svečanoj sali Opštine Vračar, govorio na temu: „Važnost festivala za ekonomski razvoji brendiranje Srbije“. Već šesti put je u Beogradu, gde se uvek rado vraća, a njegov dolazak je organizovan na inicijativu Beogradske kulturne mreže, koja je zaslužna za postojanje Belgrade Beer Festa. Rekao je da je ova nedelja u Beogradu posebna, upravo zbog održavanja Beer Festa.
Prema njegovim rečima, festivali su odličan vid promocije jedne nacije, zemlje i njenih potencijala, mnogo bolji od direktnog reklamiranja. Jednom ustaljeni festival stvara snažnu vezu između zemlje i događaja. Festivali razvijaju masovni turizam, za koji je najbolja reklama „od usta do usta“, odnosno lične preporuke o kvalitetu događaja, koje mogu da dovedu nove posetioce. Naročito specijalizovani festivali hrane i pića, stvaraju brend, podstiču ekonomski razvoj, povezuju zajednicu, ali i pružaju netipična turistička iskustva. Brojne su koristi od održavanja festivala, a neke od njih su: razvoj infrastrukture, otvaranje novih radnih mesta, kooperacija različitih institucija u društvu, zabava i opuštanje. Takvi događaji su idealna prilika da se zemlja, grad ili lokalna zajednica promovišu van granica zemlje, a najupečatljiviji primer je Olimpijada. Vilkoks je istakao važnost korišćenja novih tehnologija u promociji festivala. Osim web sajtova, kao osnove internet reklamiranja, važno je koristiti blogove, you tube, sve dostupne društvene mreže kao što su facebook i twitter, brojne sajtove za postavljanje fotografija, kao i mobillne apliacije. Ključ uspeha festivala, je prema njegovim rečima, jedinstvenost. Originalnna ponuda čini festivale različitima i primarni je faktor kreiranja brenda destinacije.
Vilkoks smatra da pored negovanja i razvijanja festivala, Srbija treba da ulaže u svoj veliki prirodni potencijal i da razvije eko – turizam. Nova šansa za Srbiju je u njenim prirodnim lepotama i bogatstvu.
Denis Vilkoks je bio profesor predmeta Odnosi sa javnošću i direktor Škole za novinarstvo i masovne komunikacije na Državnom univerzitetu San Hoze u Kaliforniji. Autor je nekoliko najvažnijih udžbenika iz te oblasti i jedan od autora udžbenika u formatu magazina “Think: Public relations”, u kom je jedno poglavlje posvetio beogradskom festivalu piva i muzike. Profesor Vilkoks, u svojoj knjizi „PR Strategies and Tactics“ koja se koristi na više od 350 univerziteta širom planete, naveo je Belgrade Beer Fest, kao pozitivan primer marketinga i PR kampanje. Istakao je da je za prethodnih 9 godina postojanja i ukupno 4.600.000 posetilaca, Belgrade Beer fest postao najveći pivski festival u jugoistočnoj Evropi, koji, iz godine u godinu, beleži rast stranih gostiju. Vilkoks je poželeo Beer Festu da u budućnosti ima tradiciju i reputaciju minhenskog Oktoberfesta.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!