Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Sedam najboljih olimpijskih online kampanja

Olimpijske igre su prava prilika za globalne marketinške kampanje tako da mnoge od njih zaista odstupaju od proseka. P&G-jeva kampanja »Hvala, mama!« je bez sumnje osvojila srca potrošača jer je na YouTubu pogledalo gotovo 6 miliona ljudi, a na Facebooku ima preko 700.000 lajkova.
Nije posebna samo zbog svoje jake emocije već i zato što je P&G iz sasvim neočekivanog ugla uspeo dotaknuti ljude u celom svetu. Slično je i Mini Cooperu uspelo zaigrati na emotivnu notu sa sloganom kampanje “Imaj velike snove, bez obzira na to koliko si velik” i tako uspostaviti vezu između olimpijskog duha i svakog pojedinca.McDonald’s je lansirao nagradnu igru, koja je nagrade povezivala s vrhunskim američkim sportistima istovremeno podstičući izbor manje kaloričnih proizvoda među svojim potrošačima. Nike je osmislio kampanju koja potrošačima poručuje da odličnost nije rezervisana samo za pojedince i pojedino mesto, već je možemo naći svuda.
Coca-Cola je na jedinstven način povezala dve snažne ljudske strasti, ljubav prema muzici i sportu. Cadillacova reklama, doduše, nije ništa posebno, ali odskače odličan timing jer su se, lansiranjem za vrijeme ceremonije otvaranja Olimpijskih igara i intenzivnim prikazivanjem u nedelji nakon toga, snažno utisnuli u svest gledalaca. Samsung je u svoju kampanju uključio brojne mobilne aplikacije koje korisnicima omogućavaju da ostanu u toku sa svim što se događa na OI te je tako ustoličio svoje mesto među liderima na području ponuđača mobilnih uređaja.

Izvor: Personal magazin

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!