Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 964

Mardok deli kompaniju na dva dela

SVET – Rupert Mardok vlasnik medijske imperije Njuz korporejšn (News Corporation) odlučio je da kompaniju podeli na dva dela. Kako javlja CNN, očekivano je da će jedan deo preuzeti televiziju i film, a drugi izdavačku delatnost.

Srbija na 13. Bijenalu arhitekture u Veneciji

0

Na osnovu raspisanog opšteg javnog neanonimnog konkursa za izbor koncepta i dizajna izložbe na temu Common ground (Zajedničko polje) koju je odredio kurator Bijenala, Dejvid Čiperfild, izabrano je rešenje JEDAN:STO.
Autori projektа su: Aleksаndаr Ristović, Jаnko Tаdić, Mаrko Mаrović, Mаrijа Miković, Mаrijа Strаjnić, Milаn Drаgić, Miloš Živković, Nebojšа Stevаnović, Nikolа Andonov, Olgа Lаzаrević.

Previše nestručnih u medijima

Elektronski i štampani mediji u javnom vlasništvu su uglavnom bazično ili osrednje tehnološki opremljeni i nedostaje poznavanje rada zaposlenih na novim platformama, istakao je Miroljub Radojković, profesor Fakulteta političkih nauka.

„Henkel“ dobio globalnu nagradu za hemijski lizing

0

Kompanija „Henkel“ osvojila je prvo mestu i dobila Globalnu nagradu za hemijski lizing 2012. godine za primenu modela lizinga na lepljenje kutija „Bambi“ proizvoda, saopštio je „Henkel“. Globalne nagrade za hemijski lizing 2012. dodeljene su organizaciji Ujedinjenih nacija za industrijski razvoj (UNIDO), Austrijskog saveznog ministarstva za poljoprivredu, šumarstvo, vodoprivredu i životnu sredinu (BMLFUV) i nemačkog Saveznog ministarstva za životnu sredinu, očuvanje prirode i nuklearnu bezbednost (BMU), a u kategorijama studije slučaja, konsultantskih i PR usluga.

Novinarstvo +65

Penzionisani novinari pokreću sajtove posvećene vestima i tako konkurišu nekadašnjim poslodavcima. Izgleda da stari mediji još uvek nisu naučili da koriste potencijal i iskustvo trećeg doba. U poslednje dve godine, novinari u Švajcarskoj osnovali su dva internet portala koje vode mahom novinari veterani. U jesen 2010. godine lansiran je sajt Journal21. Od tada je objavljeno preko 2400 postova koji se bave politikom, biznisom, kulturom i društvom. Sličan sajt pod nazivom Infosperber pojavio se na tžištu pola godine kasnije i od tada objavio 1100 članaka.

Helsinki – prestonica Svetskog dizajna 2012

0

Paviljon je u celosti izgrađen od drveta i glavni je primer savremene arhitekture koja spaja dizajn i održivost, tradiciju i inovacije. On pruža posetiocima iskustva kroz toplinu drveta na dodir, intenzivan miris prirode, svetlost i sene koje dolaze kroz strop, podsećajući na šume Finske. Privremena zgrada pokazuje kako održivost nije samo pitanje poštivanja okoline, već priznanje ljudi i prirode, utirući put za arhitekturu budućnosti i stvaranje bliže veze čovjeka i prirode.

Besplatni saveti u vezi sa društvenim mrežama

0

Kako da promovišete svoj proizvod ili uslugu na sve popularnijim društvenim mrežama? Kako da iskoristite prisustvo od preko 3 miliona korisnika Facebook-a u Srbiji? Kako da komunikacijom na društvenim mrežama doprinesete boljoj prepoznatljivosti brenda? Kako da plasirate poruku koja se uz pomoć društvenih mreža širi i do 100 puta brže u odnosu na tradicionalno oglašavanje? Kako iskoristiti trenutno najjeftiniji prostor za oglašavanje vašeg poslovanja? Na ova i mnoga druga pitanja o sve uticajnijem sredstvu komunikacije sa potrošačima odgovaraće, sutra 30. juna, stručnjaci agencije Pioniri Communications. Na taj način prva kreativna digitalna agencija u Srbiji obeležiće svetski dan društvenih mreža.

“Strawberry Mini” na Nedelji održive energije 2012

0

Nastavljajući prošlogodišnji uspeh na takmičenju EUSEW2011, pod pokroviteljstvom Izvršne agencije za konkurentnost i Inovacije u okviru Evropske komisije, mlada srpska kompanija “Strawberry energy” je pozvana da i ove godine prezentuje svoje inovacije na manifestaciji “EU Nedelja održive energije 2012” koja se održala u Briselu u periodu od 18. do 22. juna.

Težak položaj medija u Srbiji

Pet medijskih novinarskih udruženja traži od aktuelne, ali i buduće vlasti, da se ozbiljno pozabave položajem medija i novinara u Srbiji. Medijska koalicija upozorava da su uslovi pod kojima mediji rade danas, najteži u poslednjih 12 godina.

Zašto je mobilni marketing u Srbiji ružno pače?

0

Tokom prethodne i u prvoj polovini ove godine mnoge marketing agencije nisu uspele da u kampanjama svojih klijenata primetno integrišu mobile. Zbog toga su na gubitku bili pre svega sami klijenti i njihovi brendovi, koji su ostali bez ovog kanala digitalnog marketinga, ali i njihove marketing agencije, koje su propustile priliku da u prethodnih godinu i po steknu makar i osnovno iskustvo u kreiranju mobilnih strategija promocije. U te agencije naročito spadaju one koje sebe predstavljaju kao „full service“ marketing agencije.