Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Ništa za sakriti!

Beli gerberi, nežno poljsko cveće, latice, jednorozi i žene u bikiniju su za javnost prihvatljivi detalji u reklamama za uloške i tampone. Međutim, najnoviji spot kompanije „Carefree“ u kome žena preporučuje dnevne uloške i koristi termine „vagina“ i „vaginalni sekret“ za pojedine puritance u Britaniji bili su previše, pa su podneli žalbu Birou za reklame zahtevajući zabranu.
Početak spota liči na sve već viđene ušminkane reklame o intimnoj higijeni žene, dok glavna protogonistkinja koja stoji skrivena u uglu sobe ne izusti reči: „Za dane između menstruacija kada telo čini sve da održi vaginu zdravom….“.
Posle prvog emitovanja reakcije javnosti su bile stroge i osuđujuće. Debi Selikman, potparol kompanije, kaže da su termini izabrani namerno sa ciljem da pomere standarde u reklami ženskih proizvoda.
– Ovo je prvi put da jedan ozbiljan brend koristi prave reči, bez uvijanja, eufemizama, deminutiva. Žene žele prave i iskrene informacije o svom telu i zato smo odlučili da snimimo ovakvu reklamu. Namera nam je da ohrabrimo žene da otvoreno govore o svom telu i procesima koji im se dešavaju – kaže ona objašnjavajući da nema razloga da neke teme i reči budu tabu, piše „Žena“.

Izvor: Žena

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!