today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ništa za sakriti!

Beli gerberi, nežno poljsko cveće, latice, jednorozi i žene u bikiniju su za javnost prihvatljivi detalji u reklamama za uloške i tampone. Međutim, najnoviji spot kompanije „Carefree“ u kome žena preporučuje dnevne uloške i koristi termine „vagina“ i „vaginalni sekret“ za pojedine puritance u Britaniji bili su previše, pa su podneli žalbu Birou za reklame zahtevajući zabranu.
Početak spota liči na sve već viđene ušminkane reklame o intimnoj higijeni žene, dok glavna protogonistkinja koja stoji skrivena u uglu sobe ne izusti reči: „Za dane između menstruacija kada telo čini sve da održi vaginu zdravom….“.
Posle prvog emitovanja reakcije javnosti su bile stroge i osuđujuće. Debi Selikman, potparol kompanije, kaže da su termini izabrani namerno sa ciljem da pomere standarde u reklami ženskih proizvoda.
– Ovo je prvi put da jedan ozbiljan brend koristi prave reči, bez uvijanja, eufemizama, deminutiva. Žene žele prave i iskrene informacije o svom telu i zato smo odlučili da snimimo ovakvu reklamu. Namera nam je da ohrabrimo žene da otvoreno govore o svom telu i procesima koji im se dešavaju – kaže ona objašnjavajući da nema razloga da neke teme i reči budu tabu, piše „Žena“.

Izvor: Žena

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!