REGION – Degordian je pokrenuo novi program edukacija pod nazivom Detangled.
Hvala što ste se prijavili na naš newsletter!
Molimo Vas da pretplatu potvrdite na linku koji ste dobili u mejlu.
REGION – Degordian je pokrenuo novi program edukacija pod nazivom Detangled.
“Svemir u kom advertajzing ne poznaje granice solarnog sistema, a Alma Quattro je omogućila razvoj tehnologije do te mere da svaki čovek ima bilbord na svom čelu, bilbordi sijaju duž celog Marsa.” Zvuči kao scenario blokbastera ili neke predstave, a zapravo je isečak iz scenarija Vasje Stankovića.
Kada se organizuje neki PR događaj, najčešći gost je upravo Marfijev zakon. Dakle, sve što može da pođe po zlu – poći će, odmah u startu nam je rekla account direktorka Represent Communications-a na prvom predavanju LSPR škole.
Kompanija Procter&Gamble sa brendom Pantene, i PR agencija Chapter 4, uz podršku agencije MediaCom, s projektom “Daj snagu” plasirali su se u finale za prestižnu evropsku nagradu “European Excellence Awards”, za najveća dostignuća u oblasti komunikacija i odnosa s javnošću.
Google neprestano uvodi novine, a odnedavno možete da vidite “veličinu korpe” vaših kupaca, prosečnu cenu prodate robe, bruto dobit i još mnogo toga u okviru svoje kampanje, piše Searh engine land.
M2Communications nastavlja sa osvajanjem priznanja u oblasti event industrije i komunikacija. Projekat Western Balkan Digital Summit 2019, nagrađen je trećim mestom na festivalu Eventiada IPRA u Rossiya Segodnya Press Centru u Moskvi, saopštila je ova agencija.
Marketing mreža organizovala je 29. i 30. oktobra peti, jubilarni festival intergisanih komunikacija KAKTUS 2019. Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2019 ponudio je učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, a festival je otvorio jedan od najnagrađivanijih američkih kreativaca Jean Zamprogno a.k.a Zampa, Group Creative Director agencije DAVID The Agency, Miami (USA).
SVET – Za Epica Awards ove je godine pristiglo 3.410 prijava iz 61 zemlje. Najveći broj radova stigao je iz Nemačke, a slede Francuska i SAD.
Jelena Čađenović, Brand, Insights and Experience Management Director u kompaniji Vip mobile, govori za Marketing mrežu o emocijama koje pobuđuju kampanje, ali i koliko strukovne nagrade znače kompanijama.
SVET – Prema najnovijem izveštaju agencije Mediakix, tokom ove godine oglašivači će u Americi potrošiti između 4,1 i čak 8,2 milijarde dolara na influensere, što je veliki porast u odnosu na 2015. kada je ta cifra iznosila oko 500 miliona dolara.