SVET – Trend Watching objavio je najnoviji izveštaj sa pet glavnih potrošačkih trendova za 2020. godinu. Kako su naveli na svom sajtu, u pitanju su trendovi koji sa sobom donose brojne izazove, ali i mogućnosti.
Trendovi koje navode kao ključne za narednu godinu su:
1. GREEN PRESSURE (zeleni pritisak)
U 2020. potrošača prelaze iz eco-statusa u eco-shame.
2. BRAND AVATARS (brend avatari)
Influenseri dobijaju još veću moć, a potrošači će veću pažnju posvetiti brendovima koji koriste digitalne kanale na bogatije i humanije načine.
3. METAMORPHIC DESIGN (metamorfni dizajn)
Potrošači će u 2020. zahtevati od brendova relevantnu uslugu.
4. THE BURNOUT (izgaranje)
Pametni brendovi žure da pomognu onima koji su izgoreli od pritiska modernog života.
5. CIVIL MEDIA (društveni mediji)
U 2020. godini potrošači će tražiti protivotrov za ogromne i toksične internetske zajednice i platforme društvenih medija. Prigrlit će manje i intimnije digitalne prostore koji Imaju poštovanje i smislenu vezu, dopuštaju da se stupi u interakciju sa istomišljenicima.
Više informacija i primera možete pronaći ovde.