Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 321

Tajna dobrog contenta u samo 6 reči

0

Dobar kontent danas znači sve, a najteže ga je stvoriti. Neprestana je težnja ka što kreativnijem sadržaju, a konkurencija je sve veća. Zato je neophodno neprestano pratiti trendove i stvarati originalne i kreativne sadržaje.

Stanje PR struke u Srbiji

0

U okviru ovogodišnje konferencije Prilika 2019, kompanija Digital Element pozvana je da uradi istraživanje na temu stanje PR struke u javnosti u dosadašnjem delu 2019. godine. Cilj istraživanja je bio da se sa jedne strane sagleda na koji način je struka u užem smislu predstavljena u medijima. Sa druge strane, cilj je bio videti kako šira javnost percepira PR kao profesiju.

U Hrvatskoj u 2018. zabeleženo 250 miliona kuna prihoda od izvoza kreativnih ideja

1

REGION – Agencije članice Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) u protekloj su godini svojim radom pokazale da je izvrsnost ključan faktor uspeha na domaćem tržištu, a cveta i njihova aktivnost u inostranstvu.

Šta je Employer Branding i zašto je važan za vaše poslovanje?

0

Svaka kompanija ima određenu reputaciju, bez obzira na to da li aktivno radi na njenom građenju ili ne. Employer Branding je koncept koji podrazumeva promovisanje kompanije, odnosno organizacije kao poželjnog poslodavca za željenu ciljnu grupu. Cilj ovog procesa je da se od biznisa napravi takav brend, koji će privući potencijalne zaposlene, zatim ih zaposliti i zadržati.

Cannes Lions najavio novo izdanje festivala

0

Cannes Lions, međunarodni festival kreativnosti, najavio je novo izdanje festivala objavom promena vezanih za predstojeći događaj.

#kaktus2019: Make room for a new BLOOM!

0

Marketing mreža organizovala je 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera&Theatre peti, jubilarni festival intergisanih komunikacija KAKTUS 2019 (kaktus.rs). Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2019 ponudio je učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, a festival je otvorio jedan od najnagrađivanijih američkih kreativaca Jean Zamprogno a.k.a Zampa, kreativni direktor agencije DAVID The Agency, Miami (USA).

Prijave za SPORTO Awards otvorene do sutra!

0

REGION – U (S)Portorožu će se 21. i 22. novembra tradicionalno održati SPORTO konferencija – vodeći regionalni događaj iz oblasti marketinga i sponzorstava. I ove godine na slovensku obalu dolaze brojna ugledna imena koja će sa učesnicima konferencije podeliti svoja iskustva i poglede na trendove. Otvorene su i prijave za SPORTO Awards 2019.

YouTube zna šta ste gledali prošlog leta

0

Kada je samo godinu dana nakon osnivanja i uzlazne popularnosti YouTube-a, Google kupio ovu platformu, bilo je jasno da njen vrtoglavni uspeh tek počinje. Do danas, kada publika širom sveta dnevno na ovom kanalu pogleda milijardu sati video sadržaja, YouTube se konstantno razvijao otvarajaći nove načine konzumacije sadržaja i nove opcije za pojedince, oglašivače i brendove. U tom procesu stvoren je i novi potrošač – sa novim navikama, novim ponašanjem i novim preferencijama.

ADBOOKA za udruženje NURDOR!

0

Promocija publikacije ADBOOKA, u izdanju Marketing mreže i uz podršku lista Nedeljnik, održana je na festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2019. S obzirom da projekat ADBOOKA ima humanitarni karakter, publikacija se od tada nalazi u slobodnoj prodaji po ceni od 3.000 dinara po komadu, a sav novac koji se bude prikupio od prodaje 300 komada publikacije biće doniran udruženju NURDOR.

Iz dana u dan cene oglasa i reklama skaču, a za to smo sami krivi

1

Kako navodi Kenshoo.com, u trećem tromesečju 2019. godine skočile su cene oglasa na Google-u, društvenim mrežama i sve je skuplje da vaša kompanija/proizvod izađe na što višoj poziciji u pretrazi.