today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako se menja svet – crno na belo!

Da li sudimo knjizi prema koricama? Naravno. U našem poslu je skoro nemoguće odvojiti pakovanje od sadržaja, sliku od slova i formu od suštine, a već na prvi pogled ovog ekskluzivno osmišljenog izdanja bilo je jasno da nas čeka osveženje.

U organizaciji Marketing mreže, objavljena je prva Adbooka publikacija, namenjena svim zaljubljenicima u kreativnu industriju, kao i ljudima iz sveta marketinga. Optimistički naziv ovogodišnje publikacije: „Advertising can change the world“, prenosi snažnu poruku i uliva veru u emancipatorski potencijal advertajzinga, da kroz kreativnu komunikaciju transformiše svakog pojedince i celokupno društvo… Nabolje.

Na više od 160 strana publikacije, podeljenih u osam tematskih celina, našlo se pregršt korisnih informacija, analiza, kvalitetnih autorskih tekstova, zanimljivih intervjua sa čelnim ljudima iz sveta domaćeg marketinga, kao i osvrta na neke od najinteresantnijih kampanja realizovanih na prostoru takozvane Adriatic regije. I da, u tom društvu smo se našli i mi.

Kampanja #neželjena savršen je predstavnik svih naših uverenja i dokaz magnetske snage koju sa sobom nose iskrene ljudske priče, ispričane na jedan drugačiji način. S druge strane, kampanja The red thred govori o nepobedivosti same ideje, koja iako inspirisana tradicijom, lokalnim karakterom i najstarijim zanatima, a realizovana u doba digitalizacije i inovacije, može preći granice jedne zemlje.

Ponosni smo na činjenicu da su se ove dve kampanje našle na prvim stranama prvog izdanja Adbooka i što sa ostalim kampanjama u istom izdanju svedoče o istinskom napretku i ozbiljnosti regionalne advertajzing scene.

U suštini, Adbooka nudi suštinu.

Pruža nam dublji uvid u tržište, stanje kreativne industrije, barata tačnim podacima i predviđa trendove koji tek dolaze. U realizaciji prvog izdanja, svoj doprinos dalo je nekoliko desetina renomiranih kompanija iz regiona, podelivši svoja iskustva u kreiranju kampanja koje su postigle brojne uspehe na različitim festivalima, kao i svoja viđenja o inovacijama i budućnosti marketinga.

Interesantno i promišljeno koncipirana publikacija nam u jednom delu nudi odgovore na aktuelna pitanja iz dvostruke perspektive – bilo da mišljenja sučeljavaju konkurenti ili najbliskiji saradnici. Što je svakako zanimljiv pristup.

Govori se i o porastu tehnoloških inovacija koje munjevitom brzinom osvajaju svet i donose promene koje su dovele u pitanje tradicionalne forme advertajzing komunikacije, u koje pak drugi bezrezervno veruju. Sagovornici su izneli shvatanja o neophodnoj hrabrosti da se promenama na ovom planu izađe u susret, što istovremeno ne podrazumeva odbacivanje tradicionalnih kanala, već njihovo usklađivanje i transformaciju sa inovativnim zahtevima tržišta. To nam se svidelo!

Ono što nam se posebno svidelo kod ove ne tako obične knjige, jeste i njen humanitarni karakter. U duhu svog naziva, Adbooka se trudi da promeni svet i deo zarade od prodaje donirana NURDOR centru.

Zato, uživajte u svom Adbooka izdanju. Od korice do korice!

Autor teksta: Jovana Milošević, Senior Copywriter, McCann Beograd

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!