Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 322

Da li možemo u potpunosti verovati vebsajt analitici i zašto ne?

U tehnološkom dobu u kojem živimo, gotovo je nezamislivo napraviti vebsajt bez implementacije analitike koja će prikupljati i obrađivati sve podatke o korisnicima koji dođu na sajt.

Kako je employer branding postao top tema?

1

Zamislite jednu uobičajenu situaciju, ali vratite vreme desetak godina unazad. Sedite sa prijateljem Markom na kafi. Marko je zaposlen, ali želi promeniti posao jer je na trenutnom nezadovoljan. Otvara oglase i traži bilo kakav posao koji ima veze sa marketingom, uskoro proširuje potragu i otvara sve oglase koji barem spominju reč ekonomist. Redom šalje svoju biografiju i motivaciono pismo, dok mu drugi frend dobacuje: “A šta ti isto glumiš, budi sretan da uopće imaš posao.”

Grayling osvojio nagradu Global SABRE Awards 2019

0

Agencija Grayling, koja posluje i na teritoriji Srbije, osvojila je nagradu u kategoriji Global Public Affairs Agency za 2019. godinu. Nagrada je dodeljena na gala događaju Global SABRE Awards, koji je održan u organizaciji Holmes Report u Watergate Hotelu u Vašingtonu.

Objavljen program Effie Awards 2020

0

IAA Serbia je objavio timeline narednog Effie Awards Festivala. U odnosu na prethodne tri godine prijave će biti otvorene nešto kasnije, što takmičarima ostavlja više vremena za pripremu radova.

Maloprodaja „out of the box“

0

Filippos Nanopoulos, rukovodilac operativnog marketinga u kompaniji Delez Srbija, govori za Adbooku o dugoročnim i „out of the box“ kampanjama u sektoru maloprodaje.

Osigurava vaš mir

0

REGION – U tek izašloj Señorovoj kampanji za Wiener osiguranje poznati hrvatski glumci Tanja Smoje, Dijana Vidušin i Damir Poljičak se u TV spotovima poprilično detaljno bave brigama koje su blago rečeno trivijalne.

Dodeljene nagrade #kaktus2019!

0

Marketing mreža nagradila je sinoć organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje na petom, jubilarnom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2019. Za nagrade ove godine konkurisalo je čak 183 projekta, što je rast od 38,64% u odnosu na prošlu godinu.

M2Communications sa dva projekta u finalu na EVENTIADA IPRA festivalu u Moskvi

0

Nakon nominacija u dve kategorije na BEA World-u, dva projekta agencije M2Communications stigla su do finala na festivalu Eventiada IPRA, koji se održava 12. novembra u Moskvi.

Emitto najbolji mladi startap u oblasti marketinga!

Tri prvoplasirana tima takmičenja MarTech Challenge predstavilo je svoja rešenja žiriju i publici na petom nacionalnom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2019, u okviru Dana inovacija u Madlenijanumu, a za najbolji mladi startap u oblasti marketinga proglašen je tim Emitto.

Promocija publikacije ADBOOKA 30. oktobra na festivalu #kaktus2019!

0

Promocija publikacije ADBOOKA, u izdanju Marketing mreže i uz podršku lista Nedeljnik, biće održana 30. oktobra od 17:30 časova na festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2019. Ulaz je slobodan uz obaveznu prijavu na mejl ivana@marketingmreza.rs