Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

CSR aktivnosti moraju biti usklađene sa kompanijskim vrednostima!

Koncept CSR-a nam je generalno dobro poznat – pomoć zajednici od strane kompanije i njeno aktivno učestvovanje u životu te iste zajednice. Međutim, kako bismo mogli bolje da ga razumemo i kvalitetno primenimo njegove principe u radu, važno je da znamo i da ga definišemo. Postavlja se pitanje: iz kog ugla pristupiti temi zvanoj Corporate Social Responsibility?

Džon Dalton, osnivač, direktor i glavni predavač LSPR programa, krenuo je sa objašnjavanjem ovog pojma – od početka. U vezi sa njim, dva elementa su posebno značajna: filantropija i nauka. Bez prvog, CSR ne bi postojao, a bez drugog ne bi bio pravilno izveden. Da bi CSR aktivnost ostvarila prethodno postavljene ciljeve, ključno je da bude usklađena sa kompanijskim vrednostima. U tome je i suština njenog delovanja, jer ako želimo da predstavimo svoj brend na određeni način, prvenstveno treba da doprinesemo razvoju onih oblasti koje su nam bliske kako po polju delatnosti, tako i po vrednostima koje zastupamo.

Samim tim što se prikazuje kao pravi filantrop i koristi nauku pri kreiranju što boljeg CSR projekta, kompanija izgleda atraktivnije, a istraživanja pokazuju da bi čak 90 odsto ljudi kupilo neki proizvod od kompanije koja je integrisala CSR u svoj sistem i učinila ga sastavnim delom svog poslovanja, pre nego od one koja to nije učinila. Ovonedeljni predavač nam je na brojnim primerima pokazao kako to izgleda u svetskoj praksi i tako nas inspirisao da razmišljamo izvan lokalnih okvira. Naravno, vizuelni prikaz zauzima posebno mesto u svim projektima, ali ono što „leži” iza svega, odnosno poruka koja se prenosi, predstavlja stavku koja prvenstveno utiče na imidž.

Autor teksta: Kristina Maksimović, Account Assistant (Represent Communications, Srbija)

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!