Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Kakve poruke nam zaista šalju praznične reklame?

SVET – Kompanija Co-op u svojoj novoj prazničnoj reklami fokus stavlja na prehrambene proizvode i ponudu, ali fokus je i na njihovoj reklamnoj kampanji koja podržava zajednicu i daje primer svim organizacijama koje žele da daju u humanitarne svrhe.

Kako prenosi MarketingWeek, Co-op će ovog Božića donirati 17 miliona funti kako bi podržali one kojima je to najpotrebnije, a pritom na kreativan način šalju poruku o svojim proizvodima.

Reklama ne prikazuje velike gestove i ne stavlja akcenat na budžet, već se više osvrće na dirljive, porodične trenutke i na važnu ulogu koju ima hrana. Pritom nas podseća da svaka kupovina ovih proizvoda doprinosi hiljadama organizacija koje će dobiti sredstva iz njihovog fonda.

Na ovaj način, Co-op širi svoju etiku i prezentuje društvenu osvešćenost o kojoj veliki broj potrošača nije bio obavešten ili nije znao dokle doseže.

Reklamu možete pogledati ovde:

Izvor: Represent Communications

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!