today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Svrha i poverenje

Janko Pavlović, kreativni direktor agencije Havas Adriatic, izdvojio je za ADBOOKU trend koji će obeležiti 2020. godinu.

Svrha je bila velika reč i ove godine. U 2020. bi se moglo očekivati da se i sama svrha osetljivije usmerava. „Emotional data“ bi mogla davati potpuno nove uvide, moglo bi se desiti da se iz mikro-niša pojave težnje konkretnije od opšte brige o zdravlju planete ili rodnoj i rasnoj ravnopravnosti. Te težnje bi mogle biti usmerene ka nalaženju konkretnih, pristupačnih rešenja, nečega za šta su sposobni i „average Joes“, a ne isključivo heroji poput Grete Thunberg.

Zamislimo poljoprivrednika iz Kikinde koji raspoloživim PR kanalima (njegov profil na Facebooku, razgovor u lokalnoj prodavnici…) sugeriše i demonstrira pravilnu upotrebu pesticida kako bi se izbegao pomor pčela. Ovo se već događa, samo još uvek brendovi ne koriste ovakav pristup.

To nas dovodi i do poverenja. Ako Edelmanovo istraživanje poverenja u brendove iz 2019. pokazuje da čak 53% ispitanika prepoznaje kada brend ili kompanija nisu iskreni i da to utiče na njihove odluke o korišćenju i kupovini, u 2020. kompanije će verovatno pokušavati da dokažu da im se može verovati. Moguće je da će ovo dovesti ne samo do otvorenije komunikacije nego i do drugačijeg kreiranja proizvoda ili usluge.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!