today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Godina u znaku TikToka – koliko su zapravo bezbedni korisnici ove društvene mreže?

SVET – TikTok je popularna društvena mreža za deljenje video snimaka nastala u Kini 2016. godine. Od njenog probijanja na internacionalno tržište 2017. godine, kada su platformu lansirali za iOS i Android, ova aplikacija doživljava neverovatnu popularnost. Samo u prvom kvartalu ove godine TikTok je preuzelo 188 miliona korisnika i na taj način ova aplikacija je prestigla Facebook i Instagram zauzevši treće mesto na svetu po broju preuzimanja.

Kako popularnost ove aplikacije eksponencijalno raste, tako i veliki broj brendova širom sveta uviđa njen sve veći marketinški potencijal, a neki od najvećih poput Nike-a, Walmart-a, Ralph Lauren-a i NBA lige su već i ugrabili deo tog prostora za sebe. Ipak, u poslednje vreme nameće se pitanje bezbednosti kako korisnika tako i onih koji se reklamiraju na ovoj mreži, a ne žive na području Kine.

TikTok nudi brendovima različite načine promovisanja na njihovoj platformi kao čto su hešteg izazovi, ful skrin tejkoveri, in-fid reklame i još dosta toga atraktivnog za one koji žele da dopru do njihove publike. I dok popularnost ove mreže nesumnjivo raste svuda u svetu, javljaju se sumnje, pogotovo u Americi, kada je u pitanju bezbednost podataka korisnika. Američki senator, Marko Rubio, na svom Tviteru vodi jednu pravu mini kampanju protiv TikTok aplikacije navodeći kako ova aplikacija cenzuriše i prikriva snimke demonstracija u Hong Kongu, a kao problem iznosi i to što jedna kineska kompanija prikuplja toliki broj podataka o stanovnicima i kompanijama u Americi.

Sa druge strane brendovi nisu zabrinuti oko ovakvih tvrdnji i toga ko stoji iza TikTok aplikacije i nastavljaju da koriste ovu platformu za promociju. ByteDance, kompanija koja je vlasnik TikTok aplikacije je čak izjavila da se podaci koje oni prikupljaju o korisnicima čivaju u Americi, a da za kinesko tržište koriste aplikaciju Douyin koja je kopija TikTok-a.

U ovoj godini koja je definitivno bila u znaku kineskog TikTok-a, ova aplikacija hvata zalet i dobija na popularnosti i u našoj zemlji. Ostaje nam da čekamo sledeću godinu i odgovor na pitanje: Da li su ove optužbe zasnovane na činjenicama ili je prašina koja se digla oko kineske aplikacije pokušaj konkurentnih kompanija da zaobilaznim putem vrate nešto od izgubljenih korisnika?

Izvor i foto: FCB Afirma

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!