Dobar brif kao izazov!

Iva Mitrović, Digital Creative Director agencije Fullhouse Ogilvy, govorila je za publikaciju ADBOOKA. Ona je sučeljila mišljenja sa Milošem Đurđevićem, kreativnim direktorom agencije Fullhouse Ogilvy. Ceo dvougao pročitajte ovde.

Brief ili izazov?
Dobar brif je izazov.

Ideja ili egzekucija?
Prosečna ideja može da zasija u egzekuciji, dok čak i najbolja ideja može da se upropasti u izvedbi. Egzekucija.

Kako biste definisali inovativnu kampanju?
Inovativno je nešto što je izvan šablona po kojima radimo po automatizmu.

Kako danas merimo uspeh kreativne kampanje?
Na digitalnim medijima rezultati su lako merljivi. Pravi izazov jeste u postavljanju odgovarajućih KPI-eva, u razumevanju stavki, brojki i njihovih međusobnih odnosa. Načini na koji se meri uspešnost kreative u tzv. tradicionalnim medijima često su arbitrarni.

Ako biste morali da predložite klijentu samo jedan kanal komunikacije, koji bi to bio i zašto?
Zavisi od klijenta, proizvoda, ciljne grupe. Kanal čija važnost nikada ne može da se prenaglasi, a koga struka često nipodaštava, svakako jeste – mesto prodaje (bilo da je ono stvarni ili virtuelni prostor).

Tv ili YouTube?
Da li imate video koji gledaoca zanima ili onaj koji želite da ga naterate da pogleda?

Mogu li kreativne ideje da promene svet i utiču na kulturnu revoluciju?
Naravno.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari