today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Carevo novo odelo

Kada smo, sada pre tačno tri godine, dobili prvi upit u agenciji od tadašnjeg potencijalnog klijenta da učestvujemo na pitch-u za Employer Branding kampanju, pogledali smo se međusobno u kancelariji i rekli: „OK ljudi, ko će ovo da radi?“ Dobrovoljaca nije bilo…

Dobro, krenuli smo od toga šta znamo… znamo da radimo interne i eksterne komunikacije, društveno-odgovorne kampanje, brend kampanje, kriznu komunikaciju, održavamo društvene mreže, kreiramo sadržaj za različite kanale, video formate, animacije, infografike, stop-motions, Google kampanje, influenser marketing, radimo B2B komunikaciju, media relations, kreiramo sajtove, radimo treninge, imamo Londonsku školu za PR, počeli smo da radimo Native advertising… a šta je onda to?

Ljudi u kompanijama, pogotovu multinacionalnim, su se sigurno mnogo pre nas susreli sa tom „kovanicom“ u to vreme tako nepoznatom. Tog trenutka počeli smo da istražujemo…sve se činilo tako poznato a opet tako nepoznato jer je zahtevalo nove resurse i nove kanale komunikacije, one najvrednije, najverodostojnije, najuverljivije – sopstvene zaposlene!

Ali, kako „naterati“ zaposlene da pozitivno govore o svojoj kompaniji i na svim kanalima, svim raspoloživim alatima? Za ovo vreme naučili smo važnu stvar. A to je da postoji samo jedan pravi put koji će dati dobre rezultate – imati zadovoljne zaposlene. Istinski zadovoljne.

I od tada kao da je čitav korporativni svet čekao Employer Branding ekspanziju! Zaposleni su počeli da žive život svojih poslodavaca i to onaj dobar, a poslodavci su počeli, malo po malo, da se utrkuju ko će pružiti bolje uslove za rad, kako bi privukli nove zaposlene, ali i pozicionirali se u poslovnom svetu kao poželjan poslodavac.

Nikle su moderne zgrade sa kutkom ili sobama pa čak i spratovima za zabavu i relax, arhitektonski potpuno „skockane“, zaposleni su dobili mogućnost rada od kuće, fleksibilno radno vreme, kvartalne i godišnje bonuse, privatno zdravstveno osiguranje, različite edukacije u zemlji i inostranstvu, mogućnost balansiranja između privatnog života i poslovnih obaveza, fenomenalne teambuilding-e na kojima su se dobro zabavili i još više zbližili, „Secret Santu“ za Novu godinu, mogućnost da zajedničkim snagama obraduju nekog kome je pomoć najpotrebnija, da naprave male svakodnevne aktivnosti koje ih usrećuju i zabavljaju i ono što je najvažnije…uživaju u tome! I svojom voljom te trenutke dele na sopstvenim društvenim mrežama i/ili „word of mought“ metodom.

Ne treba da vam kažem da smo i mi, poučeni okruženjem, obukli Carevo novo odelo, ali ga niko nije ismevao. Naprotiv! Ljudi su ga sa oduševljenjem prihvatili! A ne treba ni da pomenem da smo na tom  pitch-u, pre tri godine, pobedili, a od tada se samo ređaju upiti i kampanje Employer Brandinga koje izlaze iz naše agencije.

A mi…mi, više nego ikada, cenimo ono najvrednije što imamo – SVOJE LJUDE!

Autor teksta: Tamara Jokanović, Managing Director (Represent Communications, Beograd)
Izvor: BizLife

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!