Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 316

Poruka u peni od kafe

0

Drive Cafe ovoga puta obogaćuje svoju ponudu aplikacijom Drive Cafe nastale zajedničkim radom agencija Digital Mind, Degordian i Communis. U pitanju je Augmented Reality (AR) aplikacija koja za cilj ima da upotpuni trenutke uživanja u šoljici čistog zadovoljstva spremljene po tradicionalnoj italijanskoj recepturi.

Personalizacija korisničkog iskustva

0

Lovro Peterlin, Managing Director kompanije A1 Slovenija, govorio je za Adbooku o marketingu u oblasti telekomunikacija u Sloveniji.

SEMPL: Degustacija najsvežijeg iz sveta marketinga, medija i komunikacija

0

Slovenija. Negde na pola puta između Portoroža i Pirana. Negde na pola puta između jeseni i zime. Sezona je gotova, kiša pljušti, a mi sedimo u restoranu na obali, mokrih nogu, i uživamo u ribi i vinu. Imamo malo vremena za odmor, jer već sutra ujutru počinje SEMPL, regionalna konferencija medijskih trendova. Mi smo tu zahvaljujući KAKTUS takmičenju mladih talenata i agenciji DNA Communications.

Danka Trbojević nova direktorka agencije Drive

Danka Trbojević je od novembra meseca nova direktorka agencije Drive. Danka ima više od 12 godina iskustva u oblasti komunikacija, od čega 10 godina u oblasti digitalnog marketinga.

Direct-to-Consumer

0

Vanja Bertalan, CEO agencije HUMAN (Hrvatska), izdvojio je za ADBOOKU trend koji će obeležiti 2020. godinu.

Kako je sprint doveo do makeovera aplikacije Zagreb Be There?

0

REGION – Popularna mobilna aplikacija za obilazak Zagreba – Zagreb Be There doživela je potpuni makeover te ima nove rute i vodiče.

Higijena, Hub, Heroj

0

Pre tačno pola decenije Google je osmislio novu formulu za “content” marketing i nazvao je “Hero, Hub, Hygiene” ili skraćeno 3H. Ova formula je primarno napravljena da bi olakšala posao Youtube kreatorima i služila im kao vodič za povećanje publike.

Southern Comfort Advertising

0

Iako naslov asocira pre svega na južnjačku tugu koja traži utehu zbog stanja struke isti se može primeniti i na ostale krajeve Srbije. Ukoliko pričamo o centralizaciji kao opštem stanju našeg društva, koje nikako da ovaj proces okrene u suprotnom pravcu ugledajući se na neke bolje organizovane zemlje Evrope, ovaj pojam je najočigledniji upravo u tržišnim komunikacijama. Iako ne postoje precizni podaci, nećemo pogrešiti ukoliko kažemo da se preko 90% aktivnosti dešava na teritoriji glavnog grada.

CSR aktivnosti moraju biti usklađene sa kompanijskim vrednostima!

0

Koncept CSR-a nam je generalno dobro poznat – pomoć zajednici od strane kompanije i njeno aktivno učestvovanje u životu te iste zajednice. Međutim, kako bismo mogli bolje da ga razumemo i kvalitetno primenimo njegove principe u radu, važno je da znamo i da ga definišemo. Postavlja se pitanje: iz kog ugla pristupiti temi zvanoj Corporate Social Responsibility?

Kako brendovi mogu biti zanimljiviji na Facebooku i Instagramu?

Glavna misija brendova bi trebalo da bude napuštanje komfort zone, a kako bi to uradili, potrebno je da predvide rizike i sagledaju benefite. Za uspeh je najbitnije osluškivanje publike i svest da hrabriji koraci mogu doneti velike rezultate koji će podići standarde u marketinškoj industriji.