Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 315

Dobar brif kao izazov!

0

Iva Mitrović, Digital Creative Director agencije Fullhouse Ogilvy, govorila je za publikaciju ADBOOKA. Ona je sučeljila mišljenja sa Milošem Đurđevićem, kreativnim direktorom agencije Fullhouse Ogilvy. Ceo dvougao pročitajte ovde.

Godina u znaku TikToka – koliko su zapravo bezbedni korisnici ove društvene mreže?

SVET – TikTok je popularna društvena mreža za deljenje video snimaka nastala u Kini 2016. godine. Od njenog probijanja na internacionalno tržište 2017. godine, kada su platformu lansirali za iOS i Android, ova aplikacija doživljava neverovatnu popularnost. Samo u prvom kvartalu ove godine TikTok je preuzelo 188 miliona korisnika i na taj način ova aplikacija je prestigla Facebook i Instagram zauzevši treće mesto na svetu po broju preuzimanja.

Društvene mreže su mrtve, živele društvene mreže

0

Unikredit banka je na nivou grupe relativno skoro donela odluku da se “skinu” sa društvenih mreža Facebook i Instagram. Rešili su da se posvete kanalima koje mogu da kontrolišu do kraja: sajt i chat boot.

Najpretraživaniji pojmovi na Google pretraživaču u 2019.

Kompanija Google danas je objavila svoju godišnju listu najpretraživanijih pojmova u 2019. godini, nudeći jedinstven uvid u najznačajnije momente i trendove u Srbiji.

Tržište marketinških komunikacija u Srbiji nastavlja da raste!

Marketing mreža, u proteklih nekoliko meseci, sprovela je temeljnu i dubinsku analizu agencija koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, pod nazivom #AgencyReport19.

Društvene mreže – trendovi za 2020.

Društvene mreže su danas sastavni deo života i deo dnevne rutine svakog čoveka. Zato ni ne čudi što digitalna strategija sve češće postaje obavezan deo strategije poslovanja većine kompanija i biznisa. Koncept je vrlo jednostavan u teoriji – pratiti svoju ciljnu grupu i servirati im relevantan sadržaj, ali to svi rade i nastaje problem – prezasićenju mreža sadržajem.

Kako se menja svet – crno na belo!

0

Da li sudimo knjizi prema koricama? Naravno. U našem poslu je skoro nemoguće odvojiti pakovanje od sadržaja, sliku od slova i formu od suštine, a već na prvi pogled ovog ekskluzivno osmišljenog izdanja bilo je jasno da nas čeka osveženje.

Svrha i poverenje

0

Janko Pavlović, kreativni direktor agencije Havas Adriatic, izdvojio je za ADBOOKU trend koji će obeležiti 2020. godinu.

Social shopping i social commerce – da li ste spremni?

Digital se stalno menja, to je njegova lepota i prokletstvo rada u njemu. Novi servisi skoro svakodnevno nastaju, nestaju, spajaju se i stvara se nešto novo. U ovom i naredna dva teksta predstaviću vam nadolazeći trend koji se snažno širi, posebno na Dalekom Istoku, i preti da u potpunosti promeni formu i iskustvo prodaje (online commerce) i online kupovine (online shopping).

LASERski pogled u budućnost dizajna sa Loren Keli

0

Loren Keli se bavi psihologijom dizajna, a osnovala je i vodi Behaviour Studio u Londonu. Na SEMPL-u 2019 govorila je o budućnosti, razvoju tehnologije, ali i o tome da je neophodno da se osvrnemo na to i podsetimo toga ko smo, šta radimo i zašto se ponašamo na određen način. O dizajnu, bihevioralnoj psihologiji i karijeri govorila je specijalno za Marketing mrežu.