today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Muzika

Lea Stanković, Executive Director agencije Communis DDB, izdvojila je za ADBOOKU trend koji će obeležiti 2020. godinu.

Živimo u dobu hiperprodukcije sadržaja. I brendovi i ljudi se trude da proizvedu nešto jedinstveno što će biti masovno gledano. Ali, informacija je mnogo, vremena nemamo puno te samo najjači sadržaj opstaje. U takvim okolnostima, ipak postoji nešto što se gleda i sluša u nedogled, nešto do čega je ljudima stalo i što jedva čekaju da se pojavi. To je muzika.

Zahvaljujući platformama za strimovanje promenio se i način na koji konzumiramo muziku. Algoritmi nam omogućavaju da otkrijemo širok dijapazon muzičara. YouTube voli kada izbacujete sadržaj što češće, pa je forma muzičkog albuma postala pomalo zastarela. Izlazi pesma po pesma, obavezno praćena spotom. Pesme su sada kraće, jer se zarada ostvaruje na osnovu pregleda.

Brendovi još uvek nisu iskoristili ovo polje i kreirali značajne kolaboracije sa izvođačima. Da bi se ovo desilo potrebno je pre svega odabrati pravog izvođača koji je dobar fit sa brendom i sa kojim će saradnja izgledati autentično.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!