today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS 2019: Advertajzing i te kako može da menja i pokreće svet!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2019, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Jelena Jazić, Managing Director agencije McCann Beograd.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji?
Ova godina se ne razlikuje bitno od prethodne. Tržište je neznatno poraslo, i to uglavnom zbog dve kategorije, koje su ujedno i najdinamičnije – retail i telekomunikacije. U retailu smo imali ulazak novog igrača na naše tržište, što je doprinelo tome da ova industrija postane konkurentnija. Telekomunikacije su, sa druge strane, proširile asortiman servisa i usluga koje nude korisnicima. Prateći aktuelne trendove, dosta se pažnje posvetilo i uložilo u sadržaj, kao i prilagođavanje potrebama korisnika. Takođe, ne bih da zaboravim i domaću TV produkciju, gde se među mnogim kvalitetnim domaćim serijama izdvojila serija Besa, u produkciji Adrenalina.

Koji trend ili izazov će obeleži 2020. godinu i zašto?
Mislim da će 2020. godine važne teme biti različitost i inkluzija, koje obuhvataju veliki broj podtema. Te teme pokrivaju široku ciljnu grupu. Naš tim se uveliko bavi ovim temama i već početkom naredne godine objavićemo nalaze velike globalne studije u okviru McCann Truth Centrala, u koju je bila uključena i Srbija. Saznaćemo puno zanimljivih podataka o različitim društvenim grupama, šta ih pokreće i inspiriše, kao i šta im nedostaje. Takođe, biće interesantno videti šta „različitost“ znači u Srbiji, a šta u drugim zemljama.

Da li i kako advertajzing može da promeni svet?
Advertajzing i te kako može da menja i pokreće svet. Mnoštvo globalnih kampanja nam je to i dokazalo. Ali, ne moramo ići u svet. Veoma sam ponosna na činjenicu da je McCann Beograd osmislio kampanju „Ne odričem se”, za organizaciju „Da se zna”, koja je izazvala veliku pažnju javnosti. Ne samo da smo podigli svest o problemu prihvatanja LGBT+ dece u okviru svojih porodica već smo imali i direktne rezultate ove kampanje. Pored toga što je beogradski Prajd ove godine bio održan pod sloganom „Ne odričem se”, pokrenut je anonimni chat room za roditelje i decu, a oformljena je i lokalna podružnica organizacije „Dugina porodica”, koja pruža podršku roditeljima i deci LGBT+ populacije.

Kako da promenimo sebe u 2020. – kao pojedinci, agencija, struka?
Glavna promena na nivou struke podrazumevala bi zajednički rad komunikacijskih agencija kako bi se unapredio naš položaj i još više uredili tržišni uslovi. Što se nas samih tiče, u sledećoj godini treba da postanemo svesniji načela održivog razvoja u svemu što radimo. Održiva kreativnost je i naša filozofija, ali i neiscrpan izvor inspiracije za osmišljavanje ideja koje mogu da pokrenu svet.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,67 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!