today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2019: Ana Šutić, New Moment New Ideas

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2019, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Ana Šutić, Creative Director agencije New Moment New Ideas izdvojila kao najbolje u 2019. godini.

Evo nekoliko kampanja koje su tokom ove godine zabeležile manji ili veći uspeh na festivalima. Međutim, ne izdvajam ih zbog toga, već zato što je svaka od njih tematski, idejno ili u pogledu egzekucije bliska načinu na koji, po mom mišljenju, treba raditi posao kojim se bavimo.

The Last Ever Issue
Kampanja koju su realizovale kolege iz VMLY&R Poland, pokazuje koliko je u advertajzingu važno sprovesti ideju u pravom trenutku, i na što neočekivaniji način.

Diesel – Hate Couture, i Be A Follower
Ljudi vole brendove koji zauzimaju stav. A obe pomenute Diesel kampanje su na različite načine tokom prethodne dve godine adresirale pritisak koji u online životu, ali i uživo, u svakodnevici, doživljavamo od „onih koji diktiraju pravila“. A jedan od najlepših načina da se protiv tog pritiska borimo, je oduvek i zauvek, slobodarstvo. Bez straha da budemo drugačiji.

IKEA – What if?
Ova i sve druge kampanje koje je tokom prethodnih godina za isti brend kreirala agencija Forsman&Bodenfors volim zato što liče na život.

Od regionalnih kampanja, dopada mi se ideja i realizacija projekta Boranka, agencije Imago Ogilvy za Savez izviđača Hrvatska.

A, kao domaću kampanju, želim da izdvojim kampanju koju je radila naša agencija, za Telenor mrežu i promociju sponzorstva Atletskog Saveza Srbije. Uz poruku „Znaš kako se stiže do vrha? Tako što se vrh preskoči.“ okupili smo najbolje saradnike i ispričali epsku priču o pobedi i neodustajanju, uprkos svemu. Mislim da je ova kampanja na mnogo načina promenila stvari u domaćem telco oglašavanju, i da zbog toga zaslužuje mesto u ovom tekstu.

Kako advertajzing može da promeni svet?
Mislim da je svet moguće menjati na bolje, baš na načine na koje su to uradile kampanje koje sam pomenula – slobodarstvom, istinom, hrabrošću i neodustajanjem.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!