Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

BUSINESS AND TRENDS 2019: Odgovornost i klijenata i agencija!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2019, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Maja Nadeždić, Client Service Director agencije Block&Roll.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji?
Kada se vratimo unazad toliko se toga dogodilo za godinu dana a veoma je teško reći da je neki brend uspeo da se značajno izdvoji i uradi nešto zaista drugačije. Ovakava situacija je odgovornost i klijenata i agencija jer svi volimo da prebacujemo loptu. Mi smo probali da pomerimo granice, prethodnu godinu pored rada na kampanjama za naše klijente posvetili smo i našim dobrim idejama. Realizovali smo uspešno 10 projekata koji su uglavnom društveno odgovorni, aktivno smo uključili sve kolege i saradnike, upoznali smo divne ljude i uspeli da pomognemo mnogima da im život bude lakši i lepši. Možemo da kažemo da smo imali veoma uspešnu i kreativnu godinu, dosta drugačiju od prethodnih!

Jedan trend ili izazov koji će obeleži 2020. godinu i zašto?
Jedan od sigurno bitnih trendova je personalizovani advertising. Zasićeni smo od svega sa svih strana i potrošaci sve više cene kada im brend kreira personalizovani iskustvo. Razne tehnolohije koje su nam na raspolaganju danas nude mnogo više od uvida u generalne potrebe potrošača, možemo doći do veoma specificnih interesovanja i očekivanja pojedinaca, na nama je samo da ih pametno iskoristimo.

Da li i kako advertising može da promeni svet?
Verujem da advertising kreira svet oko nas, naša industrija kreira trendove, gradi svest potrošača, edukuje, kreira dobre ideje koje menjaju percepciju ljudi o proizvodima, uslugama, okruženju…

Kako da promenimo sebe u 2020. – na nivou pojedinca, agencije, struke?
Potrebno je da svi budemo kreativni u stvaranju velikih inicijativa i hrabri da nađemo put kako da ih realizujemo. Čini mi se da u našoj struci ima sve manje entuziazma ali vreme je da mi preuzmemo inicijativu i da budemo ti koji inspirišu i pokreću klijente i celu kreativnu industriju a ne da čekamo da nas neko probudi.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!