today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

U okviru projekta ADBOOKA socijalnim udruženjima donirano preko milion dinara!

U okviru humanitarne akcije, koju je krajem prošle godine pokrenula Marketing mreža povodom projekta ADBOOKA, socijalnim udruženjima u Srbiji donirano je preko milion dinara.

Preko 150 kompanija, agencija, ali i pojedinaca iz Srbije i regiona, kupovinom dela tiraža publikacije ADBOOKA, priključilo se akciji i direktno doniralo novac onima kojima je pomoć najpotrebnija.

„Uspeh humanitarne akcije koju smo pokrenuli još jedan je dokaz ujedinjenosti struke, ali i spremnosti da menjamo stvari u društvu. Veliko hvala svima koji su podržali projekat i uključili se u njegovu realizaciju“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač Marketing mreže i glavna i odgovorna urednica publikacije ADBOOKA, i dodala da se humanitarna akcija nastavlja.

Marketing mreža obezbedila je još 300 publikacija koje se nalaze u slobodnoj prodaji po ceni od 3.000 dinara po komadu. Ovom prilikom pozivamo kompanije i agencije da direktno doniraju novac udruženju NURDOR ili nekom drugom socijalnom udruženju po izboru, dostave dokaz o donaciji na mejl ivana@marketingmreza.rs, a Marketing mreža će kompaniji/agenciji dostaviti određeni broj publikacija ADBOOKA.

Podaci za uplatu:
Nacionalno udruženje roditelja dece obolele od raka NURDOR
Broj računa: 170-30010715000-82
Svrha uplate: donacija

Publikacija ADBOOKA namenjena je kreativnoj industriji u Adriatic region. Ovogodišnje štampano izdanje publikacije objavljeno je pod sloganom Advertising can change the world! U pitanju je moderna, ekskluzivna publikacija na više od 160 strana, koja sadrži najkvalitetnije autorske tekstove, intervjue i analize iz svih oblasti integrisanih komunikacija. Počevši od ove godine, štampano izdanje Adbooka izlaziće jednom godišnje, a distribuiraće se agencijama i klijentima u celom regionu, bibliotekama fakulteta koji izučavaju marketing i komunikacije, kao i strukovnim udruženjima.

Takođe, Adbooka je krajem prošle godine dobila i svoje elektronsko izdanje koje će biti ažurirano tokom cele godine i predstavljaće svojevrsnu riznicu znanja i inspiracije.

Projekat ADBOOKA ima za cilj afirmaciju struke, isticanje talenata i potencijala, ali i edukaciju i unapređenje kreativne industrije u celom regionu.

Projekat ADBOOKA medijski je podržao list Nedeljnik i na svom sajtu pokrenuo istoimenu rubriku namenjenu temama iz oblasti tržišnih komunikacija https://www.nedeljnik.rs/category/biz-news/adbooka/

Zvaničan hashtag projekta je #ADBOOKA

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!