U okviru humanitarne akcije, koju je krajem prošle godine pokrenula Marketing mreža povodom projekta ADBOOKA, socijalnim udruženjima u Srbiji donirano je preko milion dinara.
Preko 150 kompanija, agencija, ali i pojedinaca iz Srbije i regiona, kupovinom dela tiraža publikacije ADBOOKA, priključilo se akciji i direktno doniralo novac onima kojima je pomoć najpotrebnija.
„Uspeh humanitarne akcije koju smo pokrenuli još jedan je dokaz ujedinjenosti struke, ali i spremnosti da menjamo stvari u društvu. Veliko hvala svima koji su podržali projekat i uključili se u njegovu realizaciju“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač Marketing mreže i glavna i odgovorna urednica publikacije ADBOOKA, i dodala da se humanitarna akcija nastavlja.
Marketing mreža obezbedila je još 300 publikacija koje se nalaze u slobodnoj prodaji po ceni od 3.000 dinara po komadu. Ovom prilikom pozivamo kompanije i agencije da direktno doniraju novac udruženju NURDOR ili nekom drugom socijalnom udruženju po izboru, dostave dokaz o donaciji na mejl ivana@marketingmreza.rs, a Marketing mreža će kompaniji/agenciji dostaviti određeni broj publikacija ADBOOKA.
Podaci za uplatu:
Nacionalno udruženje roditelja dece obolele od raka NURDOR
Broj računa: 170-30010715000-82
Svrha uplate: donacija
Publikacija ADBOOKA namenjena je kreativnoj industriji u Adriatic region. Ovogodišnje štampano izdanje publikacije objavljeno je pod sloganom Advertising can change the world! U pitanju je moderna, ekskluzivna publikacija na više od 160 strana, koja sadrži najkvalitetnije autorske tekstove, intervjue i analize iz svih oblasti integrisanih komunikacija. Počevši od ove godine, štampano izdanje Adbooka izlaziće jednom godišnje, a distribuiraće se agencijama i klijentima u celom regionu, bibliotekama fakulteta koji izučavaju marketing i komunikacije, kao i strukovnim udruženjima.
Takođe, Adbooka je krajem prošle godine dobila i svoje elektronsko izdanje koje će biti ažurirano tokom cele godine i predstavljaće svojevrsnu riznicu znanja i inspiracije.
Projekat ADBOOKA ima za cilj afirmaciju struke, isticanje talenata i potencijala, ali i edukaciju i unapređenje kreativne industrije u celom regionu.
Projekat ADBOOKA medijski je podržao list Nedeljnik i na svom sajtu pokrenuo istoimenu rubriku namenjenu temama iz oblasti tržišnih komunikacija https://www.nedeljnik.rs/category/biz-news/adbooka/
Zvaničan hashtag projekta je #ADBOOKA