today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS 2019: Moramo priznati sebi da je vreme ustaljene prakse zauvek iza nas!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2019, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Slađana Večerinović, Executive Director agencije Headmade.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji?
I ove godine, smatram isto što i prethodne – oblast tržišnih komunikacija danas je takva da smo konstantno suočeni sa novim izazovima. Iako se na prvi pogled ovo može učiniti kao kliše, zapravo se radi o jednoj vrlo jednostavnoj istini. Tehnologija se toliko brzo razvija da konstantno generiše nove trendove i ostvaruje snažan uticaj na sve aspekte naše svakodnevnice. Posledično, komunikacija se konstantno menja i to ne samo u pogledu novih kanala, već i same suštine odnosno načina na koji percipiramo, ali i stvaramo i emitujemo informacije. Tako nastaje ciklus koji konstantno evoluira, a mi moramo biti spremni da mu se u svakom trenutku prilagodimo i zadržimo nivo efikasnosti koji će i nama, baš kao i našim klijentima, omogućiti da ostanemo uspešni u dinamičnoj tržišnoj utakmici.

Jedan trend ili izazov koji će obeleži 2020. godinu i zašto?
Količina podataka koju generišemo u svakom trenutku je više nego impresivna, te će big data svakako nastaviti da predstavlja jedan od trendova koji će biti široko prepoznati u različitim industrijama. U skladu sa tim trendom, najveći izazov će predstavljati otkrivanje načina putem koga ćemo u tim podacima pronalaziti upravo one koje je moguće struktuirati u vredne informacije na bazi kojih možemo kreirati uspešne komunikacione strategije, a potom i aktivnosti koje suštinski utiču na rezultate.

Da li i kako advertising može da promeni svet?
Svaki trenutak u životu savremenog čoveka ispunjen je porukama koje nesumnjivo utiču na njegove odluke, a time i život, zajednicu, okruženje i na posletku svet. Kroz istoriju advertajzinga ostale su zabeležene kampanje koje su imale značajan uticaj na društvene tokove, neke su čak bile i istinski pokretači promena i ostavile univerzalne simbole koji su se održali do danas. Stoga smatram da kao profesionalci, prilikom planiranja tržišnog diskursa mi moramo biti svesni našeg posrednog, ali i neposrednog uticaja na stvarnost.

Kako da promenimo sebe u 2020. – na nivou pojedinca, agencije, struke?
Moramo priznati sebi da je vreme ustaljene prakse zauvek iza nas. Kontinuirano učenje i razvoj moraju preći iz domena planiranja u domen usvojene navike. U osnovi, to nije teško, naročito danas kada je znanje dostupno na svakom koraku. Takođe, nove trendove treba percipirati kao dodatne horizonte u praksi koja počiva na dobro utvrđenim principima, a ne kao revolucionarne promene koje negiraju ono na šta smo se oslanjali do juče.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!