Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

eMarketer: Ključni digitalni trendovi za 2020.

SVET – eMarketer objavio je izveštaj o ključnim digitalnim trendovima za 2020. godinu.

Kako će izbori 2020. uticati na brendove?
Izborni ciklus 2020. godine trebalo bi da poveća brigu brendovima. Izborna godina znači da će kandidati investirati u medije kako bi dosegli glasače, što će verovatno uzrokovati rast cena u medijima usled povećane potražnje i uzrokovati da brendovi preispitaju svoje strategije.

Hoće li se konsolidacija medija nastaviti?
Google, Facebook i Amazon triopol nastavljaju vladati nadmoćno, ostvarujući gotovo 70% ukupne potrošnje digitalnih oglasa u SAD-u 2020. Ali, dok triopol uspeva, konsolidacija će se dogoditi među drugim digitalnim izdavačima, što znači da će oglašivači imati manje opcija za potrošnju u medijima.

Kako zakon o privatnosti podataka menjaju medijske budžete?
Zakon o privatnosti podataka (GDPR), zajedno sa probijanjem pretraživača, ostavilo je prazninu u ciljevima i merenjima efikasnosti kampanja. Da bi ublažili ove probleme, oglašivači će (ironično) uložiti još više budžeta za oglase na Google, Facebooku i Amazonu.

Kako će 5G uticati na trgovce i oglašivače?
Iako je za 5G još rano, njegov razvoj desiće se brže nego što smo predviđali i napraviće velike skokove krajem 2020. Oglašivači (i izdavači) moraju da obrate pažnju na mogućnosti – novi formati za striming, bolje zvučna i interaktivna iskustva.

Koje trendove u ponašanju potrošača možemo da očekujemo?
Ovaj izveštaj iznosi nekoliko trendova koji će verovatno uticati na ponašanje potrošača, kao što je opadanje angažmana korisnika društvenih medija i povećanje gledanosti digitalnog videa.

Ceo izveštaj pronađite ovde.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!