Tim profesionalaca uz Jelenu Babić i Svena Sorića ujedinio se kako bi DK festivalu osvežio izgled i direktno poručio: “Fuck advertising. Love advertising.”
DK nisu tu kako bi vam govorili o digitalnoj transformaciji, proaktivnosti i interakciji sa kupcima – a definitivno vas neće pokušavati uveriti da tržišno komuniciranje ne može biti obmanjujuće. No festival postoji kako bismo okupili svetske face, ucrtali put uspeha struci i otvorili joj nova vrata. Promena počinje od nas, a s njima ćemo zajedno shvatiti kako. I upravo zato…
Fuck advertising. Love advertising. Fuck PR. Love PR. Fuck technology. Love technology. Fuck CEO. Love CEO. @ DK2020.
Iza novog koncepta DK-a stoji Jelena Babić, koja je – osim što vodi projekat rebrandinga te uz HURA-in tim vredno radi na organizovanju novog izdanja festivala – najbolje prepoznala, pretočila u reči i redefinisala filozofiju festivala.
Za vizuelni je identitet, koji se oslanja na filozofiju festivala, zaslužan mladi perspektivni grafički dizajner Sven Sorić, čija je praksa i inače fokusirana na dizajn vizuelnih identiteta, knjiga i publikacija za institucije u kulturi ili nezavisnoj kulturnoj sceni.
Novi vizualni identitet DK2020 predstavlja radikalni rez s dosadašnjim identitetom, a informisan je ovogodišnjim Fuck/Love imageom festivala. Crno-beli (anti)kolorit korespondira s ambivalencijom imagea, a dominantna ga tipografija glasno komunicira. Strogi grid naizmeničnih horizontalnih traka omogućava prilagođavanje različitim proporcijama oglasa u digitalnim i štampanim medijima.
Realizacija rešenja vizualnog identiteta radi se u saradnji s kreativcima agencije Imago Ogilvy.