today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Crno-beli dizajn Dana komunikacija za hiljadu nijansi komunikacija

Tim profesionalaca uz Jelenu Babić i Svena Sorića ujedinio se kako bi DK festivalu osvežio izgled i direktno poručio: “Fuck advertising. Love advertising.”

DK nisu tu kako bi vam govorili o digitalnoj transformaciji, proaktivnosti i interakciji sa kupcima – a definitivno vas neće pokušavati uveriti da tržišno komuniciranje ne može biti obmanjujuće. No festival postoji kako bismo okupili svetske face, ucrtali put uspeha struci i otvorili joj nova vrata. Promena počinje od nas, a s njima ćemo zajedno shvatiti kako. I upravo zato…

Fuck advertising. Love advertising. Fuck PR. Love PR. Fuck technology. Love technology. Fuck CEO. Love CEO. @ DK2020.

Iza novog koncepta DK-a stoji Jelena Babić, koja je – osim što vodi projekat rebrandinga te uz HURA-in tim vredno radi na organizovanju novog izdanja festivala – najbolje prepoznala, pretočila u reči i redefinisala filozofiju festivala.

Za vizuelni je identitet, koji se oslanja na filozofiju festivala, zaslužan mladi perspektivni grafički dizajner Sven Sorić, čija je praksa i inače fokusirana na dizajn vizuelnih identiteta, knjiga i publikacija za institucije u kulturi ili nezavisnoj kulturnoj sceni.

Novi vizualni identitet DK2020 predstavlja radikalni rez s dosadašnjim identitetom, a informisan je ovogodišnjim Fuck/Love imageom festivala. Crno-beli (anti)kolorit korespondira s ambivalencijom imagea, a dominantna ga tipografija glasno komunicira. Strogi grid naizmeničnih horizontalnih traka omogućava prilagođavanje različitim proporcijama oglasa u digitalnim i štampanim medijima.

Realizacija rešenja vizualnog identiteta radi se u saradnji s kreativcima agencije Imago Ogilvy.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!