Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 299

Future Tense konferencija od 9. septembra u Zagrebu

0

REGION – Druga Future Tense konferencija o budućnosti poslovanja održaće se 9. septembra u zagrebačkoj Laubi gde će najpoznatija svetska futurološka imena govoriti o budućnosti poslovanja različitih industrija.

Budi dama, kažu oni

0

Poruka je tu, i vrlo je jasna.

OMD Worldwide ostvario najbolje rezultate u osvajanju pitcheva u 2019.

SVET – OMD Worldwide, agencija koja posluje u okviru Omnicom grupe, ostvarila je najbolje rezultate u osvajanju pitcheva za nove klijente od svih globalnih medijskih agencija u 2019, objavila je nezavisna međunarodna istraživačka agencija COMvergence.

This is not consent!

0

SVET – Biti žena i nikad ne biti žrtva seksualnog uznemiravanja na ulici ili u javnom prostoru gotovo je čudo. Istraživanje IFOP-a iz 2018. godine pokazalo je da su 86% žena u nekom periodu svog života bile žrtve uznemiravanja u javnom prostoru.

Plazma rituali – prva regionalna kampanja omiljenog brenda

0

Brend Plazma je već više od pola veka omiljeni član svake porodice, deo naših uspomena i svakodnevnih rituala.

IAA World Congress od 27. do 29. maja u Rusiji

0

SVET – 45. IAA World Congress, najuticajnija globalna platforma za razgovor o razvoju strategija industrije marketinških komunikacija, u organizaciji IAA Global, biće održan u periodu od 27. do 29. maja 2020. godine. u Rusiji, u Sant Petersburgu.

Veče reklama danas u Cineplexx-u!

0

FON-ov cetar za razvoj karijere i ove godine organizuje projekat FONklame koji će vam omogućiti da marketing kao takav upoznate iz ugla filmske industrije.

Social media trendovi u maloprodaji za 2020.

0

SVET – Sektor maloprodaje sve se više okreće društvenim mrežama kako bi postigli rast u poslovanju, ali mnogi se i dalje suočavaju sa značajnim preprekama u kreiranju efikasnih social media kampanja.

Mitch Joel predavač na Spark.me!

0

REGION – Organizacioni tim Spark.me, jedne od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja je zakazana za 30. i 31. maj u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, objavio je ime novog glavnog govornika. U pitanju je Mič Džoel (Mitch Joel), jedan od vodećih marketinških vizionara u Severnoj Americi i autor dva biznis bestselera.

Kada kompanije kao što su Google, Starbucks, Shopify i GE žele da iskoriste tehnologiju kako bi se bolje povezale sa svojim kupcima, u pomoć pozovu Miča Džoela. Džoel je osnivač konsultantske kuće Six Pixels Group, koja pomaže brendovima da „dešifruju“ budućnost. Pre toga, Džoel je proveo skoro dve decenije vodeći svoju marketinšku agenciju koju je, na kraju, prodao WPP, najvećoj marketinškoj mreži na svetu u čijem su sastavu Grey, Ogilvy, Wunderman Thompson, AKQA, Hill+Knowlton Strategies i brojne druge agencije. Džoelova poslednja funkcija je bila predsednik Miruma, marketinške agencije koja je prisutna u 25 država širom svijeta i ima 3.000 zaposlenih.

Organizatori konferencije su prethodno, kao prvog glavnog Spark.me 2020 govornika, najavili Jonasa Riderstralea (Jonas Ridderstråle), jednog od najuticajnijih i najpoštovanijih poslovnih mislilaca na svetu i koautora bestselera “Funky Business“.

Više informcija na http://spark.me/

Feel it!

0

SVET – Coca-Cola, u saradnji sa agencijom Publicis Italy, još jednom je pomerila granice u oglašavanju novom kampanjom „Feel it“.