#OstaniGajbi – primer dobrog marketinga u doba korone

Globalna pretnja koronavirusa zaustavila je planetu u pola koraka, srušila poredak na svetskim berzama, a agencije i brendove usred planiranja ovogodišnjih kampanja.

Neki su rešili da sednu i sačekaju da prođe, a oni hrabriji da ostanu deo naše znatno izmenjene svakodnevice i da pomognu na najbolji način na koji mogu. Pravila marketinga kojima se vodimo u normalnim okonostima sada ne važe. Zato su osetljiv momenat za komunikaciju samo retki prepoznali.

Izazovno je u ovom trenutku pogoditi način i ton obraćanja kada su mediji puni statistike o virusu i pozivima da se ostane kod kuće. I baš na tom stubu preporuke nadležnih organa da je najvažniji poziv za svakog građanina da ostane kod kuće, jedan brend se, na sebi svojstven način, obratio javnosti. Kampanjom Ostani gajbi kroz kreativne postove i odomaćeni sleng #ostanigajbi Jelen pivo je ušlo u veliki broj domova i uputilo poruke ohrabrenja i solidarnosti, pogotovo onima koji najviše vole da su van kuće – mladima.

Brend kroz ovu kampanju ostaje deo ekipe iz kraja, koja se iz kafića preselila na društvene mreže, da sa profilnih slika poručuje #ostanigajbi. Neki bi rekli ništa lakše. Ali u pozivu #ostanigajbi ljubitelji Jelen piva videli su više od pukog ostanka kod kuće. To je momenat za zbližavanje unutar porodice, otkrivanje novih ili konačno zavšavanje započetih stvari, ali i nov način upravljanja vremenom. I iznad svega lična i društvena odgovornost. Ostajanjem kod kuće, svi postajemo deo prave ekipe, jer se zajedno borimo za viši cilj. I gle paradoksa komuniciramo češće, a često i kvalitetnije nego u redovnim okolnostima.

Deleći sa svojim potrošačima svakodnevnicu u doba izolacije i pozivajući na društvenu odgovornost, Jelen pivo gradi sebi poziciju u kojoj je uz svog potrošača i kada se slavi i kada je na ozbiljnom zadatku. Podrška u takvim trenucima je ono što se pamti – i za brend i za sve njegove fanove.


Oceni tekst

3,88 od 5
Loading...

Komentari