Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 298

Objavljen WARC Creative 100 izveštaj za 2019.

SVET – WARC je objavio rezultate svog WARC Creative 100 izveštaja, koji predstavlja nezavisni globalni indeks kreativne izvrsnosti u oglašavanju i naslednika Gunn Reporta.

Šta je tajna dobrog zrenja brenda?

0

Lejla Dautović Čaić, direktorka marketinga strateškog poslovnog područja kafa u Atlantic Grupi, govorila je za ADBOOKA publikaciju o brendovima koje vole sve generacije.

U samo 24 sata Degordian stvorio novu platformu o autizmu

REGION – Zaposleni agencije Degordian udružili su se i još jednom pokazali kako se ruše granice mogućeg. U samo 24 sata, njih 71 stvorilo je funkcionalnu i kvalitetnu platformu za savetovanje i edukaciju o autizmu.

Mars kreirao interni inkubator za lansiranje brendova

0

SVET – Kompanija Mars odlučila je da kreira interni inkubator, poznat kao New Venture Studio, kako bi osigurali da će ostati relevantni i inovativni u načinu na koji stvaraju i lansiraju brendove.

AdAge: 10 top-performing marketara

0

SVET – AdAge objavio je listu 10 top-performing marketara, čije kampanje pokreću na akciju i donose rezultate. Procter & Gamble, Target i Disney dokazali su da gigantske kompanije još uvek mogu da zadrže pažnju i povećaju prodaju, a u doba kada startapovi privlače svu pažnju i osvajaju ljubav potrošača.

Kreativnost u BTL kampanjama

0

Kreativnost nema granice. Sve što je nezamislivo zapravo je ostvarivo, samo je pitanje koliko je potrebno vremena, materijalnog i nematerijalnog ulaganja.

Dragoljub Damljanović novi predsednik SAM-a

0

Srpska asocijacija menadžera izabrala je novog predsednika – Dragoljuba Damljanovića koji će poziciju preuzeti od Stanke Pejanović i u naredne tri godine predvodiće najveće udruženje menadžera u zemlji.

WARC: Globalna ulaganja u oglašavanje u 2020. porašće za 7,1%

0

SVET – Globalna ulaganja u oglašavanje ove godine porašće za 7,1%, odnosno na 660 milijardi dolara, objavio je WARC u svom „WARC Global Ad Trends: The Adspend Outlook“ izveštaju. Rast investicija u online oglašavanje porašće za 13,2% u 2020, a očekuje se da će tradicionalni mediji, zajedno, zabeležiti rast od 1,5%, odnosno 324,2 milijarde dolara, što je prvi rast nakon 2011. godine.

Vanya Panayotova nova generalna direktorka L’Oreal Adria-Balkan

0

Vanja Panajotova (Vanya Panayotova) imenovana je za novu generalnu direktorku L’Oréal-a za tržišta Adria-Balkan regiona, uključujući i Srbiju. Ona će početkom marta zameniti Brigite Štreler (Brigitte Streller), koja će preuzeti nove dužnosti u L’Oréal Grupi nakon 15 godina uspešnog rukovođenja ovim regionom.

Borislav Miljanović novi član UO Američke privredne komore u Srbiji

0

Američku privrednu komoru u Srbiji (AmCham) u naredne dve godine vodiće novi Upravni odbor na čijem će čelu, u dvogodišnjem mandatu, biti Zoran Petrović, predsednik izvršnog odbora Raiffeisen banke.