today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Samo 8% potrošača smatra da bi kompanije trebale prekinuti oglašavanje u doba korone

SVET – Istraživanje agencije Kantar sa više od 35.000 potrošača na globalnom nivou pokazalo je da samo 8% njih misli kako bi kompanije trebalo da prekinu oglašavanjem, piše Marketing Week.

Međutim, jasno je očekivanje da bi kompanije trebale igrati svoju ulogu, pri čemu 78% potrošača veruje da bi im kompanije trebale pomoći u svakodnevnom životu, 75% smatra da bi trebale informirati ljude o tome šta rade, a 74% da kompanije ne bi trebalo da iskorišćavaju aktuelnu situaciju.

Postoji visok nivo slaganja da kompanije treba upotrebiti ohrabrujući ton, ponuditi pozitivnu perspektivu i saopštavati vrednosti pojedine marke. Više od 50% takođe smatra da bi kompanije trebale razgovarati kao i uvek, dok 50% misli da bi kompanije trebale govoriti o sopstvenom brendu na bezbrižan i lagan način. Samo 41% ispitanih smatra da bi kompanije trebale izbegavati šaljive tonove.

Istraživanje pokazuje neke primere kojih se vodeći brendovi trebaju pridržavati. Tako su Ikeine komunikacije fokusirane na važnost doma, kao i Nikeova poruka o trenutnoj potrebi da se ostane u zatvorenom prostoru i vide se kao podrška vladinim porukama i zdravstvenim organizacijama, a istovremeno ostaju verne vrednostima njihove kompanije.

Potrošači takođe traže eksplicitne dokaze da brandovi podržavaju lidere, vladu i potrošače. Gotovo 80% smatra da bi zdravlje zaposlenih trebalo biti ključni prioritet za kompanije, dok gotovo dve trećine smatra da bi fleksibilan rad trebao biti prioritet.

Oko 45% potrošača želi videti kompanije kako planiraju zaštititi isporuku usluga ili proizvoda, dok više od 40% želi videti kompanije koje daju donacije proizvoda, kao što su sredstva za čišćenje ruku ili maske.

Samo 30% želi videti marke koje nude popuste i promocije, a 19% želi videti kako postavljaju pozivne centre radi pomoći kupcima. To sugeriše da potrošači razumeju težak položaj u kojem se mnoge kompanije nalaze.

Uprkos rezultatima anketa, mnoge kompanije povlače oglasne kampanje i revidiraju budžeta za oglašavanje. Istraživanje na gotovo 900 trgovaca u Velikoj Britaniji u organizaciji Marketing Weeka i Econsultancy otkrilo je da je 55% odložilo ili revidira kampanje, dok 60% smanjuje ili revidira budžete.

Podaci Kantara otkrivaju, međutim, da bi to moglo dugoročno naštetiti brendovima.

Ceo tekst dostupan je ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!