#WakeUpCall: Ljudi su najvredniji resurs koji imamo i moramo da ih sačuvamo!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naš sagovornik ovoga puta bio je Nikola Parun, Head of PR & Digital Media u agenciji Ovation BBDO.

Šta nas je naučio rad od kuće? Zašto je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji?
Rad od kuće će tek da nas nauči stvarima, s obzirom da vanredno stanje traje tek 15 dana, a pred nama su nedelje borbe sa novim virusom. Poenta ostajanja kod kuće je izbegavanje suvišnih međuljudskih kontakata ne bismo li pokušali da sprečimo preveliko opterećenje zdravstvenog sistema. U pitanju su životi ljudi i energija onih koji su na prvoj liniji fronta – medicinskog osoblja. Epidemiju sigurno pobeđujemo, a samodisciplinom ćemo da je pobedimo još brže.

Koliko je važno sačuvati ljude-zaposlene u ovakvim situacijama?
Pre svega je važno očuvati mentalno zdravlje ljudi. Ova kriza će poremetiti svačije lične, poslovne i porodične planove. Da bi trajala što kraće, potrebno je strpljenje i samodisciplina. Što se nas tiče, čuvamo svoj tim, dobavljače i saradnike onoliko koliko dozvoljavaju tržišne okolnosti i planiramo da nastavimo sa tom praksom kao i pre krize. Procese smo postavili tako da klijenti ne trpe, tu smo za njih kroz celu krizu i bićemo i kada se ona završi. Nadamo se da će ekonomske mere Vlade doprineti izvesnosti i nadi u brz oporavak tržišta, ali sigurni smo da je za svakog od nas pojedinačno najvažnije da pruži svoj maksimum zdravstvenih odgovornosti i ispunjenja poslovnih obaveza. Na muci se poznaju junaci.

Na koji konkretan način država Srbija može da pomogne advertajzing industriji da izađe iz krize? Šta možemo da uradimo kao struka?
Agencija je već uputila više predloga za oporavak naše industrije na adrese donosilaca odluka. Među njima izdvajamo smanjenje nameta na zarade koje čine najznačajniji deo naših rashoda. Ljudi su najvredniji resurs koji imamo i da bismo kao industrija mogli da ostanemo solventni i sačuvamo ljude, nužno je poresko rasterećenje njihovog rada. Tuđ novac kroz subvencije svakako nećemo da tražimo, posebno ne u vreme pandemije.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.


Oceni tekst

1,00 od 5
Loading...

Komentari