Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje tržište marketinških komunikacija i celo društvo mogu da očekuju nakon završetka vandrednog stanja.
Tim povodom, pokrenuli smo akciju #WakeUpCall koja ima za cilj iniciranje dijaloga na temu opstanka struke i proaktivno delovanje svih učesnika na tržištu marketinških komunikacija radi što bržeg oporavka nakon krize.
Pored toga, akcija je usmerena i na zajedničko delovanje advertising industrije u cilju pomoći najugroženijoj grupi stanovništva.
Uz nesebičnu podršku kompanija-partnera – MARS, Delta Holding, Marbo Product, Imlek i Jaffa, obezbedili smo prehrambene pakete za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja, decu bez roditeljskog staranja i beskućnike, koje će naši volonteri u narednim danima distribuirati najugroženijima.
Ideja je da akcija traje do kraja vandredne situacije, zato pozivamo sve kompanije koje su zainteresovane da se uključe i doniraju hranu/piće/hemiju/kozmetiku najugroženijima. Kontakt mejl ivana@marketingmreza.rs
Takođe, pozivamo sve kolege iz kompanija i agencija da se aktivno uključe i na društvenim mrežama prošire glas o akciji, jave nam ukoliko znaju neku porodicu kojoj bi ova pomoć značila, ali i pomognu u distribuciji paketa ili doniranju hrane.
Humanitarnu akciju #WakeUpCall podržalo je socijalno udruženje Banka hrane.
Budimo solidarni i odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini. #ostanikodkuće #stayathome
Više informacija o akciji dostupno je OVDE.