#WakeUpCall: Zajedno u cilju pomoći najugroženijima

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje tržište marketinških komunikacija i celo društvo mogu da očekuju nakon završetka vandrednog stanja.

Tim povodom, pokrenuli smo akciju #WakeUpCall koja ima za cilj iniciranje dijaloga na temu opstanka struke i proaktivno delovanje svih učesnika na tržištu marketinških komunikacija radi što bržeg oporavka nakon krize.

Pored toga, akcija je usmerena i na zajedničko delovanje advertising industrije u cilju pomoći najugroženijoj grupi stanovništva.

Uz nesebičnu podršku kompanija-partnera – MARS, Delta Holding, Marbo Product, Imlek i Jaffa, obezbedili smo prehrambene pakete za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja, decu bez roditeljskog staranja i beskućnike, koje će naši volonteri u narednim danima distribuirati najugroženijima.

Ideja je da akcija traje do kraja vandredne situacije, zato pozivamo sve kompanije koje su zainteresovane da se uključe i doniraju hranu/piće/hemiju/kozmetiku najugroženijima. Kontakt mejl ivana@marketingmreza.rs

Takođe, pozivamo sve kolege iz kompanija i agencija da se aktivno uključe i na društvenim mrežama prošire glas o akciji, jave nam ukoliko znaju neku porodicu kojoj bi ova pomoć značila, ali i pomognu u distribuciji paketa ili doniranju hrane. 

Humanitarnu akciju #WakeUpCall podržalo je socijalno udruženje Banka hrane.

Budimo solidarni i odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini. #ostanikodkuće #stayathome

Više informacija o akciji dostupno je OVDE.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari