Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#WakeUpCall: Sačuvati ljude podjednako je važno kao i održavati kontinuitet poslovanja!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naš prvi sagovornik bio je Bojan Stankov, Managing Director agencije Communis DDB.

Šta nas je naučio rad od kuće? Zašto je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji?
Važno je da #ostanemokodkuće jer na taj način čuvamo sebe, ali i druge od sebe. Produktivnost je u svemu tome vrlo značajna jer omogućava da se posao nesmetano obavlja, a to nam pomaže da se osećamo korisnim, da izbegnemo osećaj izolacije i da kroz komunikaciju i zajednički timski rad lakše prebrodimo sve ovo.

Koliko je važno sačuvati ljude-zaposlene u ovakvim situacijama?
Ljudi su apsolutno jedna od najvećih vrednosti koju svaka uspešna kompanija može da ima i sačuvati njih je podjednako važno kao i održavati kontinuitet poslovanja. U svemu tome važne su dve stvari, briga o zdravlju svakog pojedinca i omogućavanje svih uslova da se posao uspešno realizuje.

Na koji način država Srbija može da pomogne advertajzing industriji da izađe iz krize? Šta možemo da uradimo kao struka?
Svakako da bi jedna od dragocenih pomoći države bila da se omoguće različite olakšice u poslovanju. Možda su najrealnije one koje se odnose na plaćanje poreza na dohodak i doprinos, zatim na plaćanje avansnog poreza na dobit za tekuću godinu kao i na mogućnost plaćanja PDV-a po naplati.

Sa druge strane naša stručnost je komunikacija i osmišljavanje ciljanih kampanja usmerenih bilo na širenje svesti ili edukaciju ili motivaciju, uvek može da doprinese u prevenciji, borbi ili oporavku društva. Ključno je komunikaciju poveriti stručnjacima i to uraditi na vreme.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.

 

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!