Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 293

Besplatni webinari na različite teme iz struke

0

Nemanja Živković, osnivač agencije Funky marketing, organizuje u naredne dve nedelje besplatne webinare na različite teme iz struke. U nastavku se nalazi spisak webinara i termina kada se održavaju. Prijavite se!

HURA od Vlade RH traži snažnije mere za očuvanje radnih mesta, HUP podržao zahtev

0

REGION – Nakon paketa mera za pomoć privredi koji je Vlada Republike Hrvatske predstavila 24. marta, Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) po hitnom je postupku uputila dopis predsedniku Vlade Republike Hrvatske Andreju Plenkoviću i Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta, Ministarstvu finansija, Ministarstvu rada i mirovinskog sustava, Hrvatskoj gospodarskoj komori i čitavom nizu drugih relevantnih adresa u kojem predlaže konkretne dodatne mere preko potrebne za očuvanje radnih mesta i ublažavanje udara vandredne situacije na realni sektor.

#OstaniGajbi – primer dobrog marketinga u doba korone

0

Globalna pretnja koronavirusa zaustavila je planetu u pola koraka, srušila poredak na svetskim berzama, a agencije i brendove usred planiranja ovogodišnjih kampanja.

#WakeUpCall: Sačuvati ljude podjednako je važno kao i održavati kontinuitet poslovanja!

0

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naš prvi sagovornik bio je Bojan Stankov, Managing Director agencije Communis DDB.

Komunikacija u doba korone

0

Prošle su prve dve nedelje od kako nas je korona napala i sada možemo da vidimo i prve zakonomernosti u industriji komunikacije u vreme krize. S obzirom da sam sve vreme imao uvid u tri biznisa koja u okviru Represent System-a vodimo, mogu da kažem da su se desile one reakcije i klijenata i različitih publika koje smo u svakoj krizi i ranije imali, ali nismo verovali da mogu da se dese i na nivou celokupne svetske populacije.

Content marketing – besplatan kurs

0

HubSpot Academy objavio je besplatan sertifikovani kurs content marketinga.

COVID-19: Prve reakcije u konzumaciji medija i komunikaciji brendova u Srbiji

0

U vremenu neizvesnosti po mnogim pitanjima, neke stvari ipak ostaju izvesne, a to je da DM tim, i radeći od kuće, pažljivo prati uticaj svih dešavanja na poslovanje naših partnera.

Nova era poslovanja već je tu!

0

Aleksandra Kožul, Communication Director External, Internal and Digital u Novaston Marketing Consultancy, povodom foruma IZAZOV 2020, koji će biti održan 2. i 3. juna u Beogradu, govori kako obezbediti održivo i skalabilno poslovanje u eri digitalne transformacije.

Nema krize talenata!

0

Olivera Nikodijević, marketing direktor za Srbiju i Crnu Goru u Apatinskoj pivari, povodom foruma IZAZOV 2020, koji će biti održan 2. i 3. juna u Beogradu, govori o talentima i employer branding kampanjama.

Agencija The Big Now/mcgarrybowen predstavila film B∙52

0

SVET – Flavio Nani, producent u The Big Now / mcgarribowen, režirao je kratki film povodom Međunarodnog dana borbe protiv rasne diskriminacije, koji je 21. marta obeležen širom sveta.

B·52 (English subtitles) from The Big Angle on Vimeo.

Film, pod nazivom B ∙ 52, ima za cilj podizanje svesti o opasnom sloju ljudi koji se krije iza rasističkih i ksenofobičnih zločina iz mržnje, dramatično rastućem društvenom fenomenu u Italiji, ali i globalno.

„B ∙ 52 je autentičan film. Istinitost pripovedanja ključ je za predstavljanje sloja ljudi koji svakoga dana čine zločine iz mržnje pred našim očima“, kaže Flavio Nani, filmski režiser i šef produkcije u Big Nov / mcgarriboven.

„Drago nam je da sponzorišemo ovaj kratak film. Jasno govori da mržnja može postati bumerang, može da se vrati onima koji je šire. Štaviše, podseća nas kako lako može da se pređe granica između govora mržnje i zločina iz mržnje “, kaže Riccardo Nouri, glasnogovornik u Amnesty International Italia.