Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 292

Priključite se eCommerce & Dropshipping zajednici Balkana!

Glorify Balkan – eCommerce & Dropshipping zajednica Balkana za cilj ima da okupi eCommerce entuzijaste na teritoriji Balkana sa ciljem da ih edukuje o svim aspektima razvijanja i skaliranja poslovanja prodaje putem interneta kako bi iznedrli novu generaciju preduzetnika koji će direktno uticati na našu sredinu.

#WakeUpCall: Zajedno u cilju pomoći najugroženijima

0

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje tržište marketinških komunikacija i celo društvo mogu da očekuju nakon završetka vandrednog stanja.

Samo 8% potrošača smatra da bi kompanije trebale prekinuti oglašavanje u doba korone

0

SVET – Istraživanje agencije Kantar sa više od 35.000 potrošača na globalnom nivou pokazalo je da samo 8% njih misli kako bi kompanije trebalo da prekinu oglašavanjem, piše Marketing Week.

Zašto ne smemo stati?

0

Danas me je moja 11-ogodišnja ćerka, dok se igrala, i bez ikakvog povoda, pitala: Tata, kako će ljudi zarađivati pare, ako niko nigde ne ide i ništa ne radi?

#WakeUpCall: Ljudi su najvredniji resurs koji imamo i moramo da ih sačuvamo!

0

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naš sagovornik ovoga puta bio je Nikola Parun, Head of PR & Digital Media u agenciji Ovation BBDO.

Deca u advertisingu – vanredno stanje

0

Deca pate zbog pandemije. Zato ću ovaj nastavak serijala o deci u advertajzingu iskoristiti da pozovem kompanije da pomognu deci, da iskoriste svoju moć komunikacije i učine nešto dobro za decu.

Slovenska kreativna industrija poručuje #ostanidoma

0

REGION – Na inicijativu Plaktivata, slovenska kreativna industrija ujedinila je snage i kreativnim porukama pozvala građane na odgovorno ponašanje. Poruka koju su zajedno poslali je „Korona ne bira. Ti možeš! #ostanidoma“.

#WakeUpCall: Neka vrsta stimulusa kompletnoj privredi biće neophodna!

0

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naš sagovornik ovoga puta bio je Goran Jankuloski, Managing Partner agencije Žiška.

Komunikacija kao faktor poslovnog uspeha kompanije

0

Doprinos komunikacija ostvarivanju poslovnih rezultata porastao je u prethodnih deset godina, složilo se više od 92 odsto ispitanika koji su učestvovali u istraživanju o percepciji odnosa s javnošću i komunikacija, koje je povodom obeležavanja decenije poslovanja sprovela agencija za komunikacijski konsalting Chapter 4 PR. Čak 97 odsto ispitanika na osnovu svog poslovnog iskustva tvrdi da je uloga PR-a izuzetno važna za menadžment kompanija.

Šta brendovi mogu da rade tokom i posle COVID-19?

0

Poremećaji koje korona virus stvara su u porastu i kreiraju niz potresa širom svih industrijskih grana.