Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#WakeUpCall: Budimo odgovorni prema sebi i drugima!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Tamara Jokanović, Managing Director, Represent Communications.

Šta nas je naučio rad od kuće? Zašto je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji?
Možda sada već zvuči kao fraza, ali zaista nikada nije bilo lakše sačuvati svoj i tuđe živote: samo ostanite kod kuće! Izađite samo ako je to neophodno i ne zadržavajte se napolju. Budimo odgovorni prema sebi i drugima! Rad od kuće je našu Represent-aciju naučio da smo fenomenalan tim za koji ne postoji nemoguće, čak i u naizgled, nemogućim uslovima. Naučili smo da smo spremniji nego što mislimo za krizne i vanredne situacije i da smo u svakom trenutku tu jedni za druge, jer radimo kao jedno i za iste, zajedničke ciljeve. Takođe, neke odluke koje smo doneli pre ovog stanja pokazale su se kao dobre, a to je da svo naše poslovanje i komunikacija idu u smeru digitalizacije, sada mnogo brže i mnogo pre nego smo to u Srbiji očekivali, pogotovo sa novonastalom situacijom sa kojom se ubrzano svi krećemo istim putem, hteli mi to ili ne. I na kraju, ali ne najmanje važno, rad od kuće nas je naučio da budemo ljudi – na priči i na delu, jer se trudimo da svoje zaposlene, klijente i partnere pravovremeno informišemo i budemo tu za sve kada im je to neophodno, da očuvamo radna mesta i timski duh i da, više nego ikada, budemo kreativni – mentalno, fizički i na projektima koje radimo.

Koliko je važno sačuvati ljude-zaposlene u ovakvim situacijama?
U ovim trenucima je to najvažnije! I ne, nije kliše. Represent se susreo, pre nego čitava javnost u Srbiji i poslovni svet sa prvim nazanakama korona virusa. Na sreću po nas i naše zaposlene, svi smo zdravo i nadam se da će tako i ostati. Čim smo dobili zvaničnu informaciju da se virus širi, top menadžent je jednoglasno odlučio da naši zaposleni nastave svoj rad od kuće, tako da je Represent Communications nekoliko dana pre uvođenja vanrednog stanja uveo “#remote” rad. Ono što smo dobili je na prvom mestu zdravlje naših zaposlenih, a onda i zahvalnost jer smo pravovremeno pristupili ozbiljnoj situaciji u kojoj su se svi stanari poslovne zgrade u Knez Mihailovoj našli u tom trenutku i na delu pokazali kako se vuku mudri poslovni i strateški potezi i radi interna i eksterna krizna komunikacija. Svoju lojalnost zaposleni iskazuju svakodnevno time što više nego ikada funkcionišemo kao jedno i zaista mogu još jednom samo da naglasim da sam ponosna na svoj tim!

Na koji konkretan način država Srbija može da pomogne advertajzing industriji da izađe iz krize? Šta možemo da uradimo kao struka?
Nažalost, nije samo advertajzing industrija u krizi, pa Vlade ove i svih drugih svetskih zemalja se suočavaju sa krizama većine industrijskih grana. Vlada već vuče neke poteze koji će donekle pomoći ovoj, a i drugim industrijama da olakšaju poslovanje u ovim uslovima. Predsednik je na konferenciji održanoj u ponedeljak, 23. marta, najavio da se priprema ozbiljan paket mera i značajan novac koji će biti namenjen prvenstveno privatnom sektoru. Program mera će, kako je rekao, biti baziran na onima koji su najviše izgubili, a to su turizam i uslužne delatnosti. Advertajzing svakako spada u jednu od te dve grane. U pitanju su sredstva u visini od 2,5 do 4 milijarde dinara, pa ćemo videti koliko od toga će sledovati našoj industriji. Ono što bi sigurno pomoglo, a o čemu Severna Makedonija već razmišlja, jeste smanjenje ili potpuno ukidanje poreza i doprinosa na plate zaposlenih. Mera koja će takođe donekle olakšati sadašnju situaciju privrednicima koji imaju kredite jeste odluka NBSa – moratorijum na otplatu kredita 90 dana. Dodatno, značilo bi i odlaganje plaćanja PDV-a ili poreza na dobit.

Ali, moramo imati na umu da se naša, kao i sve druge Vlade sada nalazi u velikim problemima, jer će nažalost morati da razmišljaju o prioritetima. Nije realno da će moći svima da pomognu. Tako da ćemo mi raditi ono što najbolje umemo, da napravimo uštede gde god je to moguće, da pokušamo da nađemo nove izvore prihoda, jer će klijentima svakako i sada i u narednom periodu biti u fokusu interna komunikacija, krizna komunikacija i društveno odgovorni projekti, a nakon svega i “recovery reputation” kampanje, u čemu je Represent Communications svakako ekspert.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!