Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 291

Digital u doba korone

Svakodnevno pričamo o povećanoj konzumaciji digitalnih medija, o ogromnoj posećenosti domaćih web portala, o eksploziji komunikacije na društvenim mrežama.

#WakeUpCall: Ovakva vremena podstiču kreativnost i tada se stvaraju velika dela i pravi razlika!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naš sagovornik ovoga puta bio je Miloje Sekulić, suvlasnik agencije Homepage Creative. Digital.

I&F McCann Grupa kupila pet respiratora

0

I&F McCann Grupa donirala je sredstva za nabavku 5 respiratora za zdravstvene ustanove u Srbiji.

Event management u doba korona virusa

0

Pre samo nekoliko meseci, početkom 2020. godine svi trendovi iz industrije komunikacija su govorili da će event management, odnosno organizacija događaja dominirati tokom cele godine.

UN poziva kreativce da pomognu u borbi protiv korona virusa

0

SVET – Širenjem koronavirusa u sve krajeve sveta, Ujedinjene nacije (UN) pozvale su kreativce širom sveta da im pomognu u sprečavanju širenja koronavirusa i sveli ga na najmanju moguću meru.

#StopTheSpread

0

REGION – U proteklih nekoliko dana medije i društvene mreže preplavile su fotografije medicinskog osoblja koji na licima imaju vidljive tragove dugog nošenja zaštitne opreme. Oni svakoga dana daju svoj maksimum kako bi spasili živote širom sveta.

#WakeUpCall: Ne dozvolimo da nas zaborave ili proglase elitnom uslugom!

0

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Marina Grihović, Managing Director agencija Headline i Dkit.

Mediji u doba korone

U trenutku velikih promena i neizvesnosti jedno je nepromenljivo. Svet ipak ne može da stane! Menjaju se, privremeno, obrasci ponašanja, pa samim tim, vrsta, način i vreme konzumiranja medija. Sa druge strane imamo medije koji se prilično elastično prilagođavaju i najzad brendove koji treba, relativno brzo, da donesu važne odluke!

United Grupa pomaže zemljama u regionu sa 3 miliona dolara, Srbiji namenjeno million

United Grupa, koja posluje u sedam zemalja u regionu, u duhu solidarnosti zbog borbe sa virusom COVID 19, doniraće medicinsku opremu i novac u ukupnoj vrednosti od 3 miliona dolara.

Za Srbiju je namenjeno milion dolara. Pored novčane donacije od 220.000 dolara, naručeno je 8.800 najkvalitetnijih kompleta testova za virus, 11 medicinskih ventilatora (hirurških respiratora), 250.000 maski, 440 toplomera i 7.000 zaštitnih naočara u vrednosti od 800.000 dolara. Celokupna medicinska oprema naručena je i plaćena još 15. marta, a na organizaciji isporuke koja počinje ove nedelje United Grupa je radila sa vladama u regionu.

U danima u kojima je svima potrebna hrabrost i podrška, United Grupa želi da pomogne da svi zajedno što pre prebrodimo jednu od najvećih svetskih zdravstvenih kriza i da olakša medicinskim radnicima obavljanje posla, a građanima omogući dodatnu sigurnost.

U okviru United Grupe u Srbiji posluju SBB, United Cloud, United Media sa televizijskim kanalima N1, Nova S, Sport Klub, Grand, Pikaboo, Vavoom, Cinemania, Lov i ribolov, IDJ, Brainz, portalom nova.rs i marketing agencijama Cas Media i Direct Media.

Zbog epidemije koja je uslovila ostanak građana kod kuće United Grupa već je otključala TV kanale na svojim platformama u celom regionu za koje je dobila dozvole, uverena da je bitno da svi budemo solidarni i da je svaka podrška građanima u celom regionu važna.

United Grupa je vodeći provajder telekomunikacionih i medijskih usluga u Jugoistočnoj Evropi. Kao deo vodeće međunarodne investicione kompanije BC Partners posluje u Srbiji, Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Severnoj Makedoniji i Bugarskoj.

 

#WakeUpCall: Briga o zaposlenima je na prvom mestu!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Jasmina Stojanov, Managing Director agencije NOVA Communications.