Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 290

Valicon: Građani Srbije najmanje zabrinuti za gubitak posla

0

Regionalna agencija za istraživanje tržišta Valicon, krajem prethodne nedelje sprovela je istraživanje o tome kako i na koji način građani Srbije doživljavaju trenutnu situaciju izazvanu korona virusom. Skoro 90% građana Srbije zabrinuto je u vezi sa epidemijom, dok 73% njih, mere koje Vlada Republike Srbije donosi s ciljem sprečavanja daljeg širenja korona virusa smatra primerenim situaciji.

Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator 2020

Delta Holding je otvorio prijave za program podrške razvoju startap ideja iz svih oblasti! Treći po redu online konkurs za Delta Biznis Inkubator biće otvoren do 31. maja za sve zainteresovane timove koji smatraju da imaju ideju vrednu investicije. Prijavljivanje za program moguće je isključivo online, popunjavanjem formulara na sledećem linku: https://deltabiznisinkubator.rs/prijavi-se/

#WakeUpCall: Svi smo potrebni jedni drugima!

0

Zašto smo ponudili kompanijama-donatorima #WakeUpCall akcije gratis kampanju u iznosu donacije? Svi smo manje ili više partneri u ovom poslu. Skip Ad Advertising je DOOH provajder u tržnim centrima, donatori su pretežno oglašivači, oni zbog kojih je pokrenut #WakeUpCall su potrošači.

Digital Element: Pored virusa korona, svet se bori sa epidemijom lažnih vesti!

0

Globalna neizvesnost i konstantni pritisci na stanovništvo da se prilagode životu u doba virusa korone (COVID-19) dodatno su ispunile javni prostor informacijama koje nas neretko podsećaju koliko zapravo moramo biti oprezni na internetu. Kako države širom sveta savetuju svoje građane da provode vreme kod kuće, društvene mreže i aplikacije za komunikaciju postale su izvor uzbuna, glasina i poluinformacija koje otežavaju borbu protiv virusa tako što stvaraju paniku ili daju savete koji mogu biti opasni po život.

Brendovi i solidarnost u doba krize

0

REGION – U vremenima kao što su ova kad se borimo s neprijateljem kojeg ne vidimo, ali o čijim žrtvama čitamo, čije žrtve nemaju ime i prezime, već direktno postaju deo statistike, promenjive na gore iz dana u dan – savršeno je normalno podleći strahu od egzistencijalne krize.

Oglašavanje u regiji: pomeranje, ali ne i obustavljanje kampanja

Na prvom u nizu webinara “Direct Talks From Home” učestvovali su predstavnici sistema DIRECT MEDIA United Solutions iz pet kancelarija, i to iz: Beograda, Prištine, Skoplja, Podgorice i Tirane. Drugi webinar, na kojem će svoja iskustva podeliti predstavnici sa tržišta Slovenije, Hrvatske i Bosne i Hercegovine, biće održan u petak, 3.aprila u 13h.

#WakeUpCall: ADBOOKA za Banku hrane!

0

U okviru humanitarne akcije #WakeUpCall, Marketing mreža organizuje dodatnu akciju pomoći socijalnom udruženju Banka hrane, koje se svakodnevno bori protiv gladi i pomaže najugroženijima u Srbiji.

#WakeUpCall: Neophodna podrška malim i srednjim preduzećima

0

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Tamara Bekčić, Managing Director i Co-Founder agencije Chapter 4 PR.

Rekordna konzumacija medija u Hrvatskoj

REGION – Koronavirus globalno je izolovao više od 2 milijarde ljudi, što je dovelo do značajnih implikacija i na konzumaciju medija. Isti rezultati vidljivi su i u Hrvatskoj, a pregled stanja donosi Dentsu.

WARC: Uticaj korona virusa na FMCG industriju

0

SVET – WARC Data objavio je izveštaj sa analizom medija i najnovijim činjenicama i podacima sa globalnog tržišta oglašavanja. U ovom izdanju posebno se osvrću na uticaj virusa COVID-19 na FMCG industriju.