today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AdCast: Agencije jesu u problemu, ali jesu i klijenti!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Prvi webinar zakazan je za utorak 21. april sa početkom u 16h na temu „Na muci se poznaju partneri“. Tim povodom razgovarali smo sa Draškom Roganovićem, direktorom agencije MPG Plus i jednim od panelista.

Kako agencije mogu dodatno da pomognu kompanijama da što brže i bezbolnije izađu iz krize i nadoknade gubitke?
I zbog sebe i zbog klijenata agencije treba da prihvate da u ovim okolnostima standardni modeli funkcionisanja – ne funkcionišu. Treba da budu u kontaktu sa klijentima, komuniciraju i deluju proaktivno, ne fokusiraju se samo na svoje probleme već i na to sa kojim problemima se klijent suočava i daju predloge kako mogu da pomognu klijentu da redefiniše svoj pristup biznisu u novim okolnostima i generišu dodatne prihode jer sada je svaki dinar veliki kao kuća. Ako je pala prodaja, kako da je podignu; koje relevantne poruke mogu da upute svojim potrošačima sada; kako da u ovim okolnostima podignu vrednost brenda, umesto da se on udaljava iz fokusa potrošača; daju ideje koje poruke i aktivnosti preduzeti kada su svi stakeholderi klijenta u pitanju – potrošači, celo društvo, zaposleni, dobavljači, partneri, državni organi… I da razumeju ako i klijenti moraju da štede u ovoj situaciji. Svakako ne bih preporučio stav – “hajde neka prođe ovo” pa da vidimo na čemu smo. Makar samo neke od navedenih aktivnosti da preduzmu to je pravi put. Svi biznisi su u kriznim situacijama pod lupom i analizira se koje poruke i akcije preduzimaju, a agencije mogu pomoći u tome da se nađu neka dobra rešenja. Za početak važno je redovno komunicirati, slušati, razmišljati o tome šta preduzeti i tako u krug dok se neka aktivnosti i ne desi.

Zašto je važna partnerska saradnja agencija i kompanija u doba krize?
Mnogi mudri ljudi sa već dali odgovor na to pitanje. Naziv webinara, inspirisan Njegošem je jednostavan odgovor. A i JFK sa svojim – Ako ne mi, ko? Ako ne sada, kada? Agencije stalno na pičevima i u regularnom radu vole da kažu da su svojim klijentima partneri, pa evo dobre prilike da se to dokaže. U suprotnom, zašto bi klijenti “kada sve ovo prođe” verovali u to? Agencije jesu u problemu, ali jesu i klijenti i verujem da im je dobrodošlo da se ponudi pomoć, sasluša koji su njihovi izazovi, ponude neka rešenja, pruži ohrabrenje i pozovu na zajedničke akcije. Sa druge strane i klijenti treba da budu otvoreni za predloge, otvoreno komuniciraju svoje probleme i zajedno sa agencijama rade na definisanju rešenja. Ako ništa drugo, dodatni par očiju je uvek dobrodošao. Ovaj biznis je baziran na ljudima i njihovim odnosima, pa eto prilike da zajedno pokažemo šta partnerski odnos zaista znači.

Link za registraciju za webinar dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!