Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Prvi webinar zakazan je za utorak 21. april sa početkom u 16h na temu „Na muci se poznaju partneri“. Tim povodom razgovarali smo sa Bojanom Stankovim, direktorom agencije Communis DDB i jednim od panelista.
Zamrzavanje budžeta i otkazivanju kampanja – da li je to kratkoročno rešenje ili dugoročan problem za brendove? Šta savetujete vašim klijentima?
U odnosu na vrstu industrije i tip kampanje koja je planirana zavisi i pristup ovoj problematici. Svakako da će za određene industrije zamrzavanje budžeta i odlaganje kampanja biti sasvim razumljivo rešenje u ovom periodu, ali to apsolutno ne znači da je svaka komunikacija brenda sa potrošačima nepotrebna, naprotiv. Naš savet klijentima je usmeren u pravcu potrebe da se ta komunikacija nastavi, ali uz obavezu da se prilagodi našoj trenutnoj situaciji i realnosti života. Brendovi čiji je jedini cilj komunikacije stimulisanje kupovine za vreme kriznog perioda mogu biti loše prihvaćeni od stane potrošača. Pametnije je komunikaciju preorijentisati na održavanje kredibitliteta brenda i to na način da se fokus sa brenda usmeri više na ljude i uz pokazivanje interesovanja za opšte dobro. Način na koji brendovi komuniciraju i kako se pokažu tokom krize, sigurno će uticati na njihovu percepciju i posle nje.
Zašto je važna partnerska saradnja agencija i kompanija u doba krize?
Ne postoji bolji pristup u rešavanju izazova u doba krize od čuvene izreke „dve glave su pametnije od jedne“ i partnerska saradnja između agencije i kompanije upravo tu dobija svoj puni smisao. Vreme u kome trenutno živimo je toliko kompleksno da kompanije moraju izuzetno pažljivo da komuniciraju, grade svoj imidž i razvijaju svoje poslovanje. Odnos kompanije i brenda sa kupcima uvek je bio važan, ali nikada nije bio kritičniji nego što je danas. U okolnostima poput trenutnih, gde smo konstantno okruženi zastrašujućim informacijama, gde vlada nesigurnost i gde se stvari uistinu brzo menjaju, traži se određena pouzdanost u poslu, stručnost i znanje, međusobno razumevanje i jasnoća u komunikaciji. Partnerska saradnja agencije i kompanije omogućava sve to na najbolji način i predstavlja siguran oslonac da se uspešno i zajednički prevaziđe trenutni krizni period.
Link za registraciju za webinar dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.