today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AdCast: Dve glave su pametnije od jedne!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Prvi webinar zakazan je za utorak 21. april sa početkom u 16h na temu „Na muci se poznaju partneri“. Tim povodom razgovarali smo sa Bojanom Stankovim, direktorom agencije Communis DDB i jednim od panelista.

Zamrzavanje budžeta i otkazivanju kampanja – da li je to kratkoročno rešenje ili dugoročan problem za brendove? Šta savetujete vašim klijentima?
U odnosu na vrstu industrije i tip kampanje koja je planirana zavisi i pristup ovoj problematici. Svakako da će za određene industrije zamrzavanje budžeta i odlaganje kampanja biti sasvim razumljivo rešenje u ovom periodu, ali to apsolutno ne znači da je svaka komunikacija brenda sa potrošačima nepotrebna, naprotiv. Naš savet klijentima je usmeren u pravcu potrebe da se ta komunikacija nastavi, ali uz obavezu da se prilagodi našoj trenutnoj situaciji i realnosti života. Brendovi čiji je jedini cilj komunikacije stimulisanje kupovine za vreme kriznog perioda mogu biti loše prihvaćeni od stane potrošača. Pametnije je komunikaciju preorijentisati na održavanje kredibitliteta brenda i to na način da se fokus sa brenda usmeri više na ljude i uz pokazivanje interesovanja za opšte dobro. Način na koji brendovi komuniciraju i kako se pokažu tokom krize, sigurno će uticati na njihovu percepciju i posle nje.

Zašto je važna partnerska saradnja agencija i kompanija u doba krize?
Ne postoji bolji pristup u rešavanju izazova u doba krize od čuvene izreke „dve glave su pametnije od jedne“ i partnerska saradnja između agencije i kompanije upravo tu dobija svoj puni smisao. Vreme u kome trenutno živimo je toliko kompleksno da kompanije moraju izuzetno pažljivo da komuniciraju, grade svoj imidž i razvijaju svoje poslovanje. Odnos kompanije i brenda sa kupcima uvek je bio važan, ali nikada nije bio kritičniji nego što je danas. U okolnostima poput trenutnih, gde smo konstantno okruženi zastrašujućim informacijama, gde vlada nesigurnost i gde se stvari uistinu brzo menjaju, traži se određena pouzdanost u poslu, stručnost i znanje, međusobno razumevanje i jasnoća u komunikaciji. Partnerska saradnja agencije i kompanije omogućava sve to na najbolji način i predstavlja siguran oslonac da se uspešno i zajednički prevaziđe trenutni krizni period.

Link za registraciju za webinar dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!